![]() |
Het beste voor België: Bush of Kerry?
Welke kandidaat voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen zou het beste zijn voor de Belgische eenheid mocht hij president worden?
|
Kerry. Bush zou een echte flamingant kunnen zijn.
|
Misschien zal Bush de Vlaamse beweging als terroristische organisatie erkennen ;)
|
Ik denk ook Kerry. Het botst soms tussen Europa en Amerika tijdens Bush, en als die daar kwaad om blijft...
Bovendien steunt het Vlaams Blok Bush. Eengewaarschuwd man is er 2 waard! ![]() |
Jullie trekken jullie conclusies wel erg snel lieve mensjes. Let wel dat Bush degene is die wereldwijd leiders steunt in hun gevechten tegen opstandige regio's. Kerry daarentegen had zelfs kritiek op Poetin voor het pacificeren van Tsjetjenië...
Mijn inziens is Bush beter voor de Belgische eenheid. |
Waarom kies het Vlaams Blok dan zijn kant?
|
Citaat:
|
Eerst dacht ik dat deze topic over de houding van de kandidaten tegenover de Belgische staat en de mensen die er in wonen ging, maar het gaat blijkbaar over wie van de twee (het meest) voor het behoud van België is.
Ik denk dat het Kerry of Bush allemaal niet zoveel kan schelen, wat voor hen telt is of je aan hun kant staat of niet. En of Vlaanderen en Wallonië dat nu alleen of tesamen doen maakt hen niets uit. Ten slotte zitten zij maar weinig in met het welzijn van de Europeanen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
butt then again it isn't any secret that americans en geographie don't mix |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beter : de nederlandstalige provincies.
|
Citaat:
|
Met gewesten heb ik geen problemen. Onderwijs is zoiets waar een vlaams (whats in a name...mocht voor mij part ook gewoon nederlandstalig gewest zijn) gewest ideaal voor is.
|
Citaat:
Onderwijs is een GEMEENSCHAPsmaterie, geen gewestelijke materie. |
Citaat:
VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN Mijn bericht was gewoon een parodie op wat er tussen NOORD en ZUID Korea gebeurde. Verzuurd aapke. :roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be