Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Het beste voor België: Bush of Kerry? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=22177)

Superbelg 16 oktober 2004 17:51

Het beste voor België: Bush of Kerry?

Welke kandidaat voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen zou het beste zijn voor de Belgische eenheid mocht hij president worden?

Yann 16 oktober 2004 17:57

Kerry. Bush zou een echte flamingant kunnen zijn.

Patriot! 16 oktober 2004 18:38

Misschien zal Bush de Vlaamse beweging als terroristische organisatie erkennen ;)

Superbelg 16 oktober 2004 18:39

Ik denk ook Kerry. Het botst soms tussen Europa en Amerika tijdens Bush, en als die daar kwaad om blijft...

Bovendien steunt het Vlaams Blok Bush. Eengewaarschuwd man is er 2 waard!

De Vliegende Hollander 16 oktober 2004 18:47

Jullie trekken jullie conclusies wel erg snel lieve mensjes. Let wel dat Bush degene is die wereldwijd leiders steunt in hun gevechten tegen opstandige regio's. Kerry daarentegen had zelfs kritiek op Poetin voor het pacificeren van Tsjetjenië...

Mijn inziens is Bush beter voor de Belgische eenheid.

Superbelg 16 oktober 2004 18:49

Waarom kies het Vlaams Blok dan zijn kant?

De Vliegende Hollander 16 oktober 2004 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superbelg
Waarom kies het Vlaams Blok dan zijn kant?

Omdat het beide neo-conservatieve facties zijn...

Groot Bakkes 16 oktober 2004 19:56

Eerst dacht ik dat deze topic over de houding van de kandidaten tegenover de Belgische staat en de mensen die er in wonen ging, maar het gaat blijkbaar over wie van de twee (het meest) voor het behoud van België is.
Ik denk dat het Kerry of Bush allemaal niet zoveel kan schelen, wat voor hen telt is of je aan hun kant staat of niet. En of Vlaanderen en Wallonië dat nu alleen of tesamen doen maakt hen niets uit. Ten slotte zitten zij maar weinig in met het welzijn van de Europeanen.

Yann 16 oktober 2004 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Eerst dacht ik dat deze topic over de houding van de kandidaten tegenover de Belgische staat en de mensen die er in wonen ging, maar het gaat blijkbaar over wie van de twee (het meest) voor het behoud van België is.
Ik denk dat het Kerry of Bush allemaal niet zoveel kan schelen, wat voor hen telt is of je aan hun kant staat of niet. En of Vlaanderen en Wallonië dat nu alleen of tesamen doen maakt hen niets uit. Ten slotte zitten zij maar weinig in met het welzijn van de Europeanen.

Dat denk ik ook. Behalve als Zuid-België communistisch zou zijn, en Noord-België niet, dan zouden ze hier rap staan. :)

Tantist 16 oktober 2004 22:41

Citaat:

Welke kandidaat voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen zou het beste zijn voor de Belgische eenheid mocht hij president worden?

Belgium? Isn't that the capital of Brussels? ;-)

jusbou 17 oktober 2004 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Belgium? Isn't that the capital of Brussels? ;-)

sad but true,
butt then again it isn't any secret that americans en geographie don't mix

zorroaster 17 oktober 2004 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jusbou
sad but true,
butt then again it isn't any secret that americans en geographie don't mix

Uw Engels wordt er nog altijd niet beter op hé?

ossaert 18 oktober 2004 08:42

Citaat:

Denkt u dat ze daar in Washington wakker van liggen? Zou Bush bijvoorbeeld troepen sturen om 'de Vlaamse opstand' neer te slaan, of zou Kerry de VN inschakelen? Nee hoor.

Vlaamse Leeuw 24 oktober 2004 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Dat denk ik ook. Behalve als Zuid-België communistisch zou zijn, en Noord-België niet, dan zouden ze hier rap staan. :)

En net als uw collega - Hans1 - kan u niet eens meer de woorden Vlaanderen en Wallonië uitspreken. Door N-B + Z-B te gebruiken, maakt u zich enkel belachelijk hoor.

Olivier 24 oktober 2004 16:58

Beter : de nederlandstalige provincies.

Tantist 24 oktober 2004 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Olivier
Beter : de nederlandstalige provincies.

Aha, het Vlaamse Gewest dus. Bron: BELGISCHE Grondwet, artikel 5 ;-)

Olivier 24 oktober 2004 17:40

Met gewesten heb ik geen problemen. Onderwijs is zoiets waar een vlaams (whats in a name...mocht voor mij part ook gewoon nederlandstalig gewest zijn) gewest ideaal voor is.

Tantist 24 oktober 2004 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Olivier
Met gewesten heb ik geen problemen. Onderwijs is zoiets waar een vlaams (whats in a name...mocht voor mij part ook gewoon nederlandstalig gewest zijn) gewest ideaal voor is.

Ai ai ai ai ai ai ai...

Onderwijs is een GEMEENSCHAPsmaterie, geen gewestelijke materie.

Yann 24 oktober 2004 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
En net als uw collega - Hans1 - kan u niet eens meer de woorden Vlaanderen en Wallonië uitspreken. Door N-B + Z-B te gebruiken, maakt u zich enkel belachelijk hoor.

U maakt zich belachelijk omdat u steeds VLAANDEREN wilt horen. Daarom speciaal voor u:

VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN VLAANDEREN

Mijn bericht was gewoon een parodie op wat er tussen NOORD en ZUID Korea gebeurde. Verzuurd aapke. :roll:

Yann 24 oktober 2004 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Uw Engels wordt er nog altijd niet beter op hé?

En uw frans?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be