![]() |
wie is hier ongelukkig getrouwd ?
Mannen en vrouwen, laat julle eens gaan !
Stort hier uw hart uit over jullie vreselijke echtgenoten / echtgenotes. Ook homos mogen hun beklag doen, wij zien hier tolerant over. |
Omdat ik het ZO zielig vind voor jou Griezeltje dat er niemand antwoordt op je vraag :lol::lol::lol:
Ik ben totnutoe en al héél lang gelukkig getrouwd met mijnen Albert. :-D Ben je nu blij dat je 1 reactie kreeg? |
Citaat:
|
Ik heb een echt sprookjeshuwelijk,als er 1 minpuntje is,ik ben getrouwd met de heks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
36 jaar gehuwd en 39 j samen.
|
Nooit gehuwd.
|
De Schoof is destijds getrouwd in 't lang. Twee keer in 't lang zelfs.
Zij in een lang kleed, ik met een lang gezicht. De Schoof heeft een wolk van een vrouw. Als ze weg is, schijnt de zon. We hebben zelfs nog altijd bijna zeven keer seks per week. Bijna de maandag, bijna de dinsdag, bijna ..... de zondag. Allemaal zever: 't zit nog altijd snor tussen ons. . |
Mijn toekomstige schoonmoeder moet nog geboren worden :oops:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het spijt me, als den Albert dat niet zelf zegt, geloof ik daar niet veel van... In elk geval, ik denk dat IK diep ongelukkig zou zijn met u...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Want het is niet omdat het al lang duurt, dat het prettig is hé. Vraag maar eens aan iemand die al 40 jaar in de gevangenis zit of die niet liever iets anders gedaan had met zijn leven... |
Als een huwelijk hetzelfde is als een gevangenis ,
dan is er maar EEN oplossing , nl. (gelukkig) echtscheiden !! |
Citaat:
Iemand die (al) 40 jaar bromt , dat zal niet voor niks zijn !! eigen schuld dikke bult , tenzij die onterecht zit !! |
Of aan partnerruil doen , is misschien iets opfleurend ??
Tja , als je het beu bent , het gras , groen , overkant ?? Waarom is men het beu (geworden) ?? |
Wie trouwt er nu nog? Als alles goed gaat dan is dat toch het domste wat je kan doen. Ik ken er maar weinig die langer dan 5 a 10 jaar echt gelukkig getrouwd zijn als het al zo lang duurt.
|
Citaat:
Het is onvoorzichtig zijn hoofd vrijwillig in een strop te steken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be