![]() |
wie is hier gelukkig gescheiden?
nou ik ben benieuwd :-)
(is het niet griezeltje?) :-P:-P:-P:-P |
Mijn toekomstige schoonmoeder moet nog geboren worden :oops:
|
Citaat:
|
Ergens in de jaren 90:
Ik heb weet van een koppel , gingen naar het gemeentehuis (of rechtbank) om hun hun huwelijk te laten ontbinden , en .... ze zijn ondertussen nog altijd bij elkaar :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken mensen van wie het scheidingsfeest chiquer was dan het trouwfeest.
|
Citaat:
|
i.p.v. Ron's Honeymoon quiz , de Happy Divorce quiz :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was de beste beslissing van mijn leven al was het niet gemakkelijk. |
Citaat:
|
mijn ex was de zwakke schakel tussen 2 valse bendes
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger moest je oppassen voor struikroverij als je op weg was, momenteel hebben onze politie diensten deze taak met verve overgenomen... |
Als ik tegen iemand zeg dat ik 37 jaar getrouwd ben dan kijkt die vol verbazing.
|
Ik ben nog nooit getrouwd geweest en ben dat ook niet van plan. ;-)
Daarentegen.... Mijn klimop haar ouders vorige donderdag 60 jaar getrouwd, die van mij volgende zondag 69 jaar getrouwd... |
Citaat:
|
foto's hete hindoe meiden he
Citaat:
Ja Marie van de Koster ben in 2009 keurig netjes gescheiden, met gesloten beurs, was wel in gemeenschap goederen getrouwd maar mijn advocaat heeft het keurig geregeld met hindoe ex vrouwtje. ik heb mijn ex vrouwtje geholpen om te daten met andere mannen en zij liep weg met eentje, dus ik was lekker van haar gezeur af en kreeg mijn vrijheid terug. Kocht in 2009 nog ruim 700 euro aan leuke echtscheidings kostuums. Ben geen echte heteroman meer, meer T-Hindoemeid nu, en misschien moet ik leuke, sterke, potente, top macho homo mannen zoeken voor seksuele ontplooiing in nieuwe standjes. 56 jaar maar voel mij net jonge, hete hindoe T-meid nu. |
Citaat:
Dus gij zijt ouder dan ik. Maar misschien niet zo versleten. Ik gun het je. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be