![]() |
Bluetooth-USB
Voor op de PC, meer bepaald om mijn koptelefoon te kunnen gebruiken op de PC zonder dat ik een kabeltje moet aansluiten.
Ik heb zo eens op het net gezien, er schijnt redelijk wat prijsverschil in te bestaan. Iemand ervaring met die spullen, voor of tegen? |
Ik heb de Philips SHB7150 en is erg comfortabel en zeer goede prijs (49.99) kwaliteit verhouding.
|
Citaat:
Alleszins, het ging me over een bluetooth aansluiting op de PC, met zo'n USB stickske. De vraag was of daar iemand ervaring mee heeft daar ik op het net gemerkt heb dat er veel prijsverschil is. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Het is toch godgeklaagd. 2.x 3.x 4.x ...
Maar voor mijn lichaamsbouw is er weer helemaal niets op de markt :evil: |
Ik heb een Sennheiser HDR 119 II (geen Bluetooth) en die werkt prima.
Het basisstation staat naast de TV in de slaapkamer en met de hoofdtelefoon loop je gewoon overal in huis rond en kan je overal volgen. Sennheiser HDR 119 II Andere TV (living) hangt er een Sennheiser Ri 50 ![]() Beiden meer dan hun geld waard. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=2dchzuO4aY0 |
Citaat:
|
Citaat:
Maar die dingen staan op het net van goedkoop tot duur geprijsd, daarom mijn vraag of er iemand ervaring mee heeft. |
Bump!
Kom zeg, gebruikt er niemand bluetooth op de PC? |
Citaat:
pakketje zo gekregen, geen idee over kwaliteitsverschillen, zal t eens na vragen bij mijn expert vanavond :-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be