![]() |
Antwerpse Joden zien totaalverbod op onverdoofd slachten niet zitten
Bs'd
http://www.demorgen.be/binnenland/an...tten-a2417977/ Aan de ene kant zouden we kunnen zeggen dat Europa een Joods-Christelijke traditie heeft en daarom een uitzondering gemaakt kan worden voor het volk Israël. Anderzijds zou dat natuurlijk discriminatie zijn, dus ja, jammer. We moeten meegaan met onze tijd. In 2015 moeten dieren geen onnodige pijn lijden. In elk geval, in Europa en in Vlaanderen niet. |
Gewoon negeren, iedereen gelijk voor de wet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moest die uitzondering voor het joodse slachtritueel niet al decennialang bestaan hebben, men zou al lang komaf gemaakt hebben met dat jaarlijkse offerfeestgedoe van de moslims. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vermoed dat in die landen ook wel een joodse en moslim bevolking zal zijn. Vooral in Zwitserland vermoed ik een niet onbelangrijke joodse aanwezigheid (banken, horloges) |
..
|
Citaat:
Onderschat de moslimknuffelaars ook maar niet. |
Iedereen gelijk voor de wet.
Dus laat die joden maar tegen de stroom inpissen, zolang ze regel2 van maddox niet overtreden, mogen ze relidioot doen. Maar ze moeten niet gaan zeiken als het mis gaat. |
|
Alle Belgen gelijk voor de wet.
|
Citaat:
Daarom dat sommige "Belgen" een freecard krijgen door een 2de nationaliteit te hebben. Daarom dat 1 familie geld krijgt om die familie te zijn. Moet ik verder gaan? |
Citaat:
Daarom dat sommige "Belgen" een freecard krijgen door een 2de nationaliteit te hebben. Daarom dat 1 familie geld krijgt om die familie te zijn. Moet ik verder gaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.demorgen.be/binnenland/fr...tler-a2417977/
Citaat:
|
Citaat:
En dat mag men aanvechten voor de rechtbank. |
Citaat:
Want in de deelstaten, die onderdeel zijn van België, zijn er verschillende decreten van toepassing ! En als de wetten verschillen van regio tot regio, hoe kan je dan stellen dat ALLE Belgen gelijk zijn voor de wet ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be