![]() |
Welke religieuze symbolen op je brood, confituur, spaghetti ... ?
Ik vind dat wij in Vlaanderen, en blijkbaar ook in Wallonië, leven in een maatschappij waar in het publieke leven geen pertinente aanwezigheid van religie is.
Op een kerktoren enz. na. Wij zijn daar discreet over. Blijkbaar. Dat hadden ze in de fabriek van de Luikse siroop niet goed door. Wil jij straks op je blik witte bonen in tomatensaus een melding van de kathlieken, de protestanten, de Joden, de islamieten, de vrijzinnigen, of misschien wel de boedhisten ? titel: Perensiroop ligt onder vuur door halal-certificaat link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150811_01813983 Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn hun boomgaarden niet bemest met varkensmest?
|
Is er iets aan het eindproduct veranderd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Overal in het Antwerpse op die verpakking stickers opplakken met poepgelei
|
Citaat:
|
Boycotten omwille van dhimmitude. Ik lust die draf sowieso niet: in 1e kan werd ik tijdens de voordoop verplicht dat goedje te vreten terwijl ik net drie tenen look had moeten eten.
|
Al da' geneuk over halal - niet-hallal , kotselijk !!!!
Eten dient om te (over)leven , niet om over zeiken !! In elk geval , zolang ik zelf mag bepalen wat ik wil eten !!!! Niemand gaat mij verplichten enkel het ene of het andere te eten !! Wanneer het om een echt medisch voorschrijven gaat , dan dient de patiënt er zich best aan te houden !! Nog dit: Al da' geloofsgeloof komt m'n strot uit !!!! |
Waaltjes zijn toch verdraagzame mensen he...
|
Citaat:
Iets op tegen misschien ? . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee , het gaat om eten , de rest is zelfs niet belangrijk !!
In sommige landen verhongeren ze , of moet daar ook gezeikt worden wat voor label op het eten moet staan ?? |
Citaat:
Er staat wel nog meer op onze producten. Ik zie bijgevolg niet in wat dit voor verband heeft met de honger in deze wereld. |
Citaat:
JvdB , jij stemt dacht ik voor het VB , ik dacht zij niet echt halal-gezind zijn , of ben ik mis ?? Verder , het zal op zich geen reet uitmaken dat ze halal willen , Je gaat door er niet van dood !! Ja ja , ik eet kebap !! Maar wat , stel een zware hongersnood & oorlog , er is bijna niks meer te verkrijgen , ga je dan nog uw eisen stellen ivm een geloofslabel op uw eten , of sterft men dan nog liever , en waarom ?? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be