![]() |
Melkweg, ISS, meteorieten en een mens boven op een heuvel op de Veluwe.
![]() |
<**Photoshop alert**>
De Melkweg zo helder zichtbaar op de Veluwe, en in de zomer nog wel? Ik heb 'em zo al gezien, maar dat was wel in het uiterste zuiden van Marokko en in Tunesie, tegen de Lybische grens. |
1 Bijlage(n)
Koop toch een zaklamp
|
1 Bijlage(n)
...
|
![]() kijk, een vallende ster |
Wapper,
Sluitertijd verhogen :) |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Trust me, ik weet waarover ik spreek. Ik doe relatief veel astrofotografie. |
Citaat:
Als de lichtvervuiling zo erg is, is de kans groot dat die hoger in de hemel ook nog speelt. Dat soort foto's in nederland zijn quasi onmogelijk zonder enige bewerking |
Citaat:
Als de lichtvervuiling zo erg is, is de kans groot dat die hoger in de hemel ook nog speelt. Dat soort foto's in nederland zijn quasi onmogelijk zonder enige bewerking |
Citaat:
Grrr strontserver
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.company7.com/celestron/gr...xstar11gps.jpg
Mijn speelgoed. Helaas te weinig tijd om er veel mee te doen. Ik zou al tot in frankrijk moeten rijden voor een goede hemel :-( |
Citaat:
Met die autostar dinges lijn ik hem polair uit, en dan kan ik tot 45 seconden sluitertijd aanhouden zonder streepjes :) |
Maar idd een SCT is een leuk stuk speelgoed Eduard :) Zeker 11 inch (respect, iets te heftig voor mij toen in de tijd, was student en moest op centen letten)
|
Citaat:
|
Citaat:
BTW, als IS homo's van gebouwen gooit, kunnen wij dan IS van het ISS gooien? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be