Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   wie heeft er hier dubbelnicks, hoeveel en waarom ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=221953)

griezel 13 augustus 2015 19:27

wie heeft er hier dubbelnicks, hoeveel en waarom ?

Ik hoor hier dikwijls praten over dubbelnicks, het lijkt wel of iedereen er een paar heeft, men heeft mij al een paar keer gezegd van " zus of zo is een dubbelnick van u " enz enz.
Daarom gooi ik het maar eens in het midden : Vertel mij alles over uw dubbelnicks, en welke behoefte jullie hebben om die te gebruiken ?
Is het om hulp in te kunnen roepen in moeilijke gevallen, wanneer stoute stalkers u pesten, om interressant te doen, om de indruk te geven dat meerdere mensen uw mening delen, hoe zit het ?:-)

The Paulus Experience 13 augustus 2015 19:55

Ik heb 25 dubbelnicks, alleen maar om daarmee op de rode driehoek te kunnen drukken.

hamac 13 augustus 2015 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7778371)
Ik hoor hier dikwijls praten over dubbelnicks, het lijkt wel of iedereen er een paar heeft, men heeft mij al een paar keer gezegd van " zus of zo is een dubbelnick van u " enz enz.
Daarom gooi ik het maar eens in het midden : Vertel mij alles over uw dubbelnicks, en welke behoefte jullie hebben om die te gebruiken ?
Is het om hulp in te kunnen roepen in moeilijke gevallen, wanneer stoute stalkers u pesten, om interressant te doen, om de indruk te geven dat meerdere mensen uw mening delen, hoe zit het ?:-)

Volgens mij ben jij uniek en niet in staat om je genen door te geven aan een offspring-account.

Xenophon 13 augustus 2015 20:02

Ich bin ein doebbelnick.

Wapper 13 augustus 2015 20:04

Ik heb mij beperkt tot 3 extra nicks, elk van een andere politieke strekking.
Men kan zo hoogoplopende debatten aanzwengelen met zichzelf.

Het is dan alleen even wachten tot er nog een paar op de kar springen en wat olie op het vuur gieten.

hamac 13 augustus 2015 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7778432)

Het is dan alleen even wachten tot er nog een paar op de kar springen en wat olie op het vuur gieten.

Vuile sos! :-)

Touch me Baby 13 augustus 2015 20:07

Wij werken omgekeerd.
Achter Touch me Baby zit een team van vijfentwintig man.

Indomitable 13 augustus 2015 20:08

Ik weet het niet meer ben de tel kwijt.

Wapper 13 augustus 2015 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7778423)
Volgens mij ben jij uniek en niet in staat om je genen door te geven aan een offspring-account.

Ik heb inderdaad nog geen andere forummer gezien die zo nieuwsgierig is naar het wie/hoe/wat/waarom van medeforummers.
Staat constant klaar met een haak om de pieren uit de neus te halen.

bembem 13 augustus 2015 21:54

Citaat:

Nou nou nou, toch kan ik met zekerheid zeggen dat ik er geen één heb. Yep, BB The One and Only here :-)

Eduard Khil 13 augustus 2015 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7778432)

Hahaha!

griezel 13 augustus 2015 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7778423)

Jij zou wel eens een dubbelnick kunnen zijn...Maar van wie ?
Van Superstaaf misschien, jullie hebt dezelfde manier van tegen de wind in zeiken...:lol:
Of anders ééntje van mij, die wil laten geloven dat Superstaaf zijn dubbelnick achter me aan gestuurd heeft ?:lol:
Want je blijft wel zoals een uitgehongerd schoothondje achtyer me aan huppelen hé, sinds ministaafje in geen velden of wegen meer te bekennen is...

griezel 13 augustus 2015 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7778445)
Ik heb inderdaad nog geen andere forummer gezien die zo nieuwsgierig is naar het wie/hoe/wat/waarom van medeforummers.
Staat constant klaar met een haak om de pieren uit de neus te halen.

Ik schrik voor niets terug om jullie in de val te lokken.:lol:
Jullie verdienen niet beter !:lol:

bembem 13 augustus 2015 22:53

It's one big conspiracy :-)

hamac 13 augustus 2015 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7778799)
Jij zou wel eens een dubbelnick kunnen zijn...Maar van wie ?
Van Superstaaf misschien, jullie hebt dezelfde manier van tegen de wind in zeiken...:lol:

Er mag al eens een druppeltje terugvliegen. Het nettoresultaat is wat het is.

Citaat:

Of anders ééntje van mij, die wil laten geloven dat Superstaaf zijn dubbelnick achter me aan gestuurd heeft ?:lol:
"Run Forest, run!"

griezel 13 augustus 2015 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7778828)
Er mag al eens een druppeltje terugvliegen. Het nettoresultaat is wat het is.

"Run Forest, run!"

Heb je er nooit over gedacht u zot te laten verklaren ? Voor u moet dat niet moeilijk zijn ! Dan moet je niet meer werken, en kun je hier de hele dag zitten zeiken. Full Time ! Zélfs tegen de wind in.
Is d�*t niet leuk, hangmat ?:lol:
Tegen u mag ik dat zeggen hé ! Je bent toch mijn dubbelnick !:lol:

Wapper 13 augustus 2015 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7778805)
Ik schrik voor niets terug om jullie in de val te lokken.:lol:
Jullie verdienen niet beter !:lol:

Laat hier zeker weten als het eens lukt, uw kansen schat ik wel uiterst klein in.
Het waarom ga ik hier niet expliceren, om de pret niet te bederven.

griezel 13 augustus 2015 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7778836)
Laat hier zeker weten als het eens lukt, uw kansen schat ik wel uiterst klein in.
Het waarom ga ik hier niet expliceren, om de pret niet te bederven.

Ah merde ! Ik was vergeten hoe ontzettend intelligent dat gij waart, tegen u heb ik zeker geen kans mijn beste zwabber.:lol:

Marie van de koster 13 augustus 2015 23:17

Citaat:

Oei! Moet u dat juist weten? Ik weet dat niet zo van buiten te zeggen maar ik zal straks even een excel-lijstje maken van mijn dubbelnicks met hun wachtwoorden erbij en hier publiceren. Dan kan u fijn mijn dubbeltjes ook gebruiken. Dat zal u wel plezant vinden hé :lol:

griezel 13 augustus 2015 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7778657)
Hahaha!

Veel dank voor deze voor u verassend intelligente opmerking. Ik zie met genoegen dat u harde inspanningen levert om het niveua van de discussie te verhogen.:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be