![]() |
wie heeft er hier dubbelnicks, hoeveel en waarom ?
Ik hoor hier dikwijls praten over dubbelnicks, het lijkt wel of iedereen er een paar heeft, men heeft mij al een paar keer gezegd van " zus of zo is een dubbelnick van u " enz enz.
Daarom gooi ik het maar eens in het midden : Vertel mij alles over uw dubbelnicks, en welke behoefte jullie hebben om die te gebruiken ? Is het om hulp in te kunnen roepen in moeilijke gevallen, wanneer stoute stalkers u pesten, om interressant te doen, om de indruk te geven dat meerdere mensen uw mening delen, hoe zit het ?:-) |
Ik heb 25 dubbelnicks, alleen maar om daarmee op de rode driehoek te kunnen drukken.
|
Citaat:
|
Ich bin ein doebbelnick.
|
Ik heb mij beperkt tot 3 extra nicks, elk van een andere politieke strekking.
Men kan zo hoogoplopende debatten aanzwengelen met zichzelf. Het is dan alleen even wachten tot er nog een paar op de kar springen en wat olie op het vuur gieten. |
Citaat:
|
Wij werken omgekeerd.
Achter Touch me Baby zit een team van vijfentwintig man. |
Ik weet het niet meer ben de tel kwijt.
|
Citaat:
Staat constant klaar met een haak om de pieren uit de neus te halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van Superstaaf misschien, jullie hebt dezelfde manier van tegen de wind in zeiken...:lol: Of anders ééntje van mij, die wil laten geloven dat Superstaaf zijn dubbelnick achter me aan gestuurd heeft ?:lol: Want je blijft wel zoals een uitgehongerd schoothondje achtyer me aan huppelen hé, sinds ministaafje in geen velden of wegen meer te bekennen is... |
Citaat:
Jullie verdienen niet beter !:lol: |
It's one big conspiracy :-)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Is d�*t niet leuk, hangmat ?:lol: Tegen u mag ik dat zeggen hé ! Je bent toch mijn dubbelnick !:lol: |
Citaat:
Het waarom ga ik hier niet expliceren, om de pret niet te bederven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be