![]() |
Terreur in Bangkok
De Erawan tempel, feitelijk een met goud belegd borststuk met de goddelijke figuur met 4 aangezichten op een belangrijke straathoek, getroffen door een bom. Voor de Thaïs die haar aanbaden een nationale ramp.
Ik ging ook altijd als ik in Bangkok was haar een bezoek brengen te midden van de wierook en knappe danseressen. Om een wens te doen met de handen op elkaar voor het gezicht en eerbiedig buigend en mijn wens kwam altijd uit. |
linkje aub?
|
Citaat:
|
Nog eens terreur. Dat werd tijd. Ik begon efkes te twijfelen of er nog wel terreur was op deze aardkloot.
|
Islamieten weer zeker ??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat al opgeëist ? 't Is nogal vroeg om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen, tenzij iets banaals zoals "Dat zou toch niet mogen hé".
Of zou het enkel de bedoeling zijn zich te verontschuldigen dat we geen ansichtkaartje gestuurd hebben van onze verre reis ? . |
Citaat:
|
Het "redelijke succes" van die aanslag is wel een aanwijzing dat het geen muzels geweest zijn.
Voeg daarbij dat de huidige leiders hebben alle baat bij hebben om een vijand te hebben die onherkenbaar is. Zolang we geen gedachtenleesmethode hebben, is het moeilijk een onschuldige burger te onderscheiden van een doortrapte relidioot. |
Citaat:
|
Citaat:
|
deze jongen gaat het wel oplossen
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Om het Thais toerisme te beschermen, heeft het Thaise gerecht 2 bezoekers uit buurland Myanmar tot bekentenis gedwongen zonder dat hun sample sperma matcht met de verkrachters/moordenaars, die nog vrij rondlopen op Koh Tao En met dat systeem hebben ze in Thailand al decennia ervaring |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be