![]() |
Welke geplande aankoop stelde u uit omdat hij duurder bleek dan verwacht?
Ik ging gisteren achter een ander drumstoeltje (een throne voor de kenners) maar hoewel het me een goed stoeltje leek vond ik +200 euro toch wat te veel. Het is per slot van rekening maar voor mijn kont eh?
En laatst in de Delhaize liet ik een ieniemienie potje pijnboompitten voor wat het was. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
160 € :-(
|
In de carrefour hebt ge een redelijk grote zak pijnboompitjes voor 10 euro.
Van de witte producten wel. Ik wil een versterker met platenspeler en deftige dolby surround. Spreekt voor zich waarom ik dat uitstel... Moet ene met hdmi en spotify zijn. |
![]() we gaan nog even wachten... Ik lees dan maar de weekendkrant in mijn gewoon bad voor't moment |
een rijhuisje
de prijzen gingen zakken na het afschaffen van de woonbonus en het stijgen van de intrest ... |
Verliefd worden op een meisje.
|
Een keer in Londen: hotdog van 5 pond. En niet eens in een chique restaurant, maar een kraam op wielen op Trafalgar Square.
|
Eén keer is genoeg!
|
![]() |
Citaat:
|
Een stukje tuinscherm in Padouk om mijn lounge hoek wat af te sluiten in combinatie met bamboe. Kwam op zo een 3K voor 4m op 2hoog. Vriendelijk bedankt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Houten plug, 10 stuks van 4 cm voor de prijs van 4,75€
Heb in de plaats een staafje gekocht van 1 m lengte voor de prijs van 40€cent. |
Een buitenkeuken
|
1 Bijlage(n)
Drie delen. Meer dan drie kilo. Terwijl zo'n immatriculatieplaatje nog geen 30 gram weegt.
Samen 360 € :-( |
![]() 4600 euro. Maar het gaat toch ooit eens van komen hoor. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Dan koop ik eerder wel een nieuwe gitaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be