Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Een beetje respect voor "bosnegers" ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=222181)

bembem 20 augustus 2015 21:01

Een beetje respect voor "bosnegers" ...

Hmm ik volg binnenland en de recent geopende thread over asielzoekers/OCMW met belangstelling .. Het klopt dat ze met wat veel aan het worden zijn en dat het niet altijd even eerlijk overkomt voor wie wel hard werkt voor z'n kostje en woonst. ... Doch vind ik dat de term "bosnegers" toch wel wat grof en beledigend overkomt. Ik heb zelf in zwart Afrika gewoond en nogal wat Afrikaanse mensen wonen helemaal niet meer in het bos maar in de stad .. Velen hebben een minimum aan scholing, spreken over het algemeen Engels/Frans, kijken 's avonds gewoon TV in plaats van met een been door hun neus en een strooien rokje in de brousse rond te hossen .... Voila, just my 2 cents ..... :lolabove:

The Paulus Experience 20 augustus 2015 21:13

mag je een bosneger nu al geen bosneger meer noemen?

wat zeggen we dan?

Woudneger?
Groenneger?
Bosmens?

The Paulus Experience 20 augustus 2015 21:15

'nen bembemneger'?

bembem 20 augustus 2015 21:35

Paulus, gewoon "een Afrikaan" zeker? Of ben jij nog altijd een primitieve Vlaming of zo? -_-

The Paulus Experience 20 augustus 2015 21:35

Bosbembems!

Supe®Staaf 20 augustus 2015 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7788139)
Velen hebben een minimum aan scholing,

Een minimum is nog niet echt veel hee...
Citaat:

spreken over het algemeen Engels/Frans,
Negers spreken Negeriaans en daarmee uit.
Ze mengen daar wat verbasterd Frans en Engels doorheen, om jou de illusie te geven dat je hen verstaat en dat ze beschaafd zijn, maar dat is helemaal niet zo.
Citaat:

kijken 's avonds gewoon TV
Jaja met het hele dorp voor een oude zwartwit-TV als het voetbal is en er een Afrikaanse club in de eerste ronde geraakt.
De elektriek wekken ze op met een oude koersfiets op rollen die een dynamo aandrijft.
Citaat:

in plaats van met een been door hun neus en een strooien rokje in de brousse rond te hossen .... Voila, just my 2 cents ..... :lolabove:
Dat is wat de negermannen normaal doen.
De negervrouwen stampen maniok waarbij mekaar soms op de muil slaan, vandaar dat ze vaak zulke dikke lippen hebben.
Maak uzelf niks wijs: Afrika sucks bigtime.
Maar als ze daar zo content mee zijn: prima.
Zolang ze maar niet naar hier komen.

bembem 20 augustus 2015 21:53

Als de blanken in de tijd Afrika niet gekoloniseerd hadden, waren er nu minder Afrikanen hier, iets waar velen aan voorbij gaan ....... Zij werden destijds massaal onderdrukt, uitgebuit en zelfs uitgemoord omdat de blanke man zo nodig hun grondstoffen/rijkdommen wou, wel nu it's part payback-time ...... !

Eduard Khil 20 augustus 2015 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7788221)
Als de blanken in de tijd Afrika niet gekoloniseerd hadden, waren er nu minder Afrikanen hier, iets waar velen aan voorbij gaan ....... Zij werden destijds massaal onderdrukt, uitgebuit en zelfs uitgemoord omdat de blanke man zo nodig hun grondstoffen/rijkdommen wou, wel nu it's part payback-time ...... !

Wat een onzin. Gezien je niet wil werken, heb je veel tijd. Gebruik die tijd nuttig om te studeren

bembem 20 augustus 2015 21:58

Speaking of wat "negermannen" doen .. velen werken daar, jawel .. en vaak in arbeidsomstandigheden waar men hier de neus voor zou ophalen ...

Mambo 20 augustus 2015 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7788158)
mag je een bosneger nu al geen bosneger meer noemen?

wat zeggen we dan?

Woudneger?
Groenneger?
Bosmens?

Bospoepers?

bembem 20 augustus 2015 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7788225)
Wat een onzin. Gezien je niet wil werken, heb je veel tijd. Gebruik die tijd nuttig om te studeren

Nee jij vertelt onzin, daarbij ik ben nu een gehandicapte by the way!

Eduard Khil 20 augustus 2015 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7788232)
Speaking of wat "negermannen" doen .. velen werken daar, jawel .. en vaak in arbeidsomstandigheden waar men hier de neus voor zou ophalen ...

Ja, zij werken wel. Dat kan jij niet zeggen he, luierik

bembem 20 augustus 2015 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 7788234)
Bospoepers?

Bedankt voor je verhelderende insteek Mambo -_-

bembem 20 augustus 2015 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7788238)
Ja, zij werken wel. Dat kan jij niet zeggen he, luierik

Bs'd

Ik wou ook werken, maar kreeg de kans niet :evil:
Zelfs het Ocmw wou mij niet via Art.90 of een andere maatregel :evil::evil:

Eduard Khil 20 augustus 2015 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7788247)
Bs'd

Ik wou ook werken, maar kreeg de kans niet :evil:
Zelfs het Ocmw wou mij niet via Art.90 of een andere maatregel :evil::evil:

Je wou gewoon niet. Te lui! En maar uitvluchten zoeken en raad vragen op het forum,om zonder moeite geld te krijgen. Lui luier luist bembem

Supe®Staaf 20 augustus 2015 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7788221)
Als de blanken in de tijd Afrika niet gekoloniseerd hadden, waren er nu minder Afrikanen hier, iets waar velen aan voorbij gaan .......

Dat mechanisme moet je eens nader verklaren.

Citaat:

Zij werden destijds massaal onderdrukt, uitgebuit en zelfs uitgemoord omdat de blanke man zo nodig hun grondstoffen/rijkdommen wou, wel nu it's part payback-time ...... !
Ik heb niks gepakt, dus ik hoef niks terug te geven.

Supe®Staaf 20 augustus 2015 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7788232)

:lol::lol::lol:
Wat een onzin!
We weten allemaal dat negermannen de hele dag onder een palmboom aan hun zwarte piet zitten te snokken, terwijl hun vrouwen voor eten moeten zorgen.

bembem 20 augustus 2015 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7788250)
Je wou gewoon niet. Te lui! En maar uitvluchten zoeken en raad vragen op het forum,om zonder moeite geld te krijgen. Lui luier luist bembem

Want ik had vrijwillig voor ver onder de armoedegrens te moeten zitten gekozen zekers, zet die plaat eens af want het klinkt echt belachelijk .....

From_Vlaanderen 20 augustus 2015 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7788139)
Hmm ik volg binnenland en de recent geopende thread over asielzoekers/OCMW met belangstelling .. Het klopt dat ze met wat veel aan het worden zijn en dat het niet altijd even eerlijk overkomt voor wie wel hard werkt voor z'n kostje en woonst. ... Doch vind ik dat de term "bosnegers" toch wel wat grof en beledigend overkomt. Ik heb zelf in zwart Afrika gewoond en nogal wat Afrikaanse mensen wonen helemaal niet meer in het bos maar in de stad .. Velen hebben een minimum aan scholing, spreken over het algemeen Engels/Frans, kijken 's avonds gewoon TV in plaats van met een been door hun neus en een strooien rokje in de brousse rond te hossen .... Voila, just my 2 cents ..... :lolabove:

Zandneger.
Tegen mijn vrienden hebben we het altijd over "Zwitsers" dan hebben die 'mensen' niet door dat we over hun bezig zijn.

Eduard Khil 20 augustus 2015 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7788265)
Want ik had vrijwillig voor ver onder de armoedegrens te moeten zitten gekozen zekers, zet die plaat eens af want het klinkt echt belachelijk .....

Tuurlijk heb je daar zelf voor gekozen. En blij dat je was nu ze je zot verklaard hebben: nooit meer werken, hoera!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be