![]() |
Een beetje respect voor "bosnegers" ...
Hmm ik volg binnenland en de recent geopende thread over asielzoekers/OCMW met belangstelling .. Het klopt dat ze met wat veel aan het worden zijn en dat het niet altijd even eerlijk overkomt voor wie wel hard werkt voor z'n kostje en woonst. ... Doch vind ik dat de term "bosnegers" toch wel wat grof en beledigend overkomt. Ik heb zelf in zwart Afrika gewoond en nogal wat Afrikaanse mensen wonen helemaal niet meer in het bos maar in de stad .. Velen hebben een minimum aan scholing, spreken over het algemeen Engels/Frans, kijken 's avonds gewoon TV in plaats van met een been door hun neus en een strooien rokje in de brousse rond te hossen .... Voila, just my 2 cents ..... :lolabove:
|
mag je een bosneger nu al geen bosneger meer noemen?
wat zeggen we dan? Woudneger? Groenneger? Bosmens? |
'nen bembemneger'?
|
Paulus, gewoon "een Afrikaan" zeker? Of ben jij nog altijd een primitieve Vlaming of zo? -_-
|
Bosbembems!
|
Citaat:
Citaat:
Ze mengen daar wat verbasterd Frans en Engels doorheen, om jou de illusie te geven dat je hen verstaat en dat ze beschaafd zijn, maar dat is helemaal niet zo. Citaat:
De elektriek wekken ze op met een oude koersfiets op rollen die een dynamo aandrijft. Citaat:
De negervrouwen stampen maniok waarbij mekaar soms op de muil slaan, vandaar dat ze vaak zulke dikke lippen hebben. Maak uzelf niks wijs: Afrika sucks bigtime. Maar als ze daar zo content mee zijn: prima. Zolang ze maar niet naar hier komen. |
Als de blanken in de tijd Afrika niet gekoloniseerd hadden, waren er nu minder Afrikanen hier, iets waar velen aan voorbij gaan ....... Zij werden destijds massaal onderdrukt, uitgebuit en zelfs uitgemoord omdat de blanke man zo nodig hun grondstoffen/rijkdommen wou, wel nu it's part payback-time ...... !
|
Citaat:
|
Speaking of wat "negermannen" doen .. velen werken daar, jawel .. en vaak in arbeidsomstandigheden waar men hier de neus voor zou ophalen ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wou ook werken, maar kreeg de kans niet :evil: Zelfs het Ocmw wou mij niet via Art.90 of een andere maatregel :evil::evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wat een onzin! We weten allemaal dat negermannen de hele dag onder een palmboom aan hun zwarte piet zitten te snokken, terwijl hun vrouwen voor eten moeten zorgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Tegen mijn vrienden hebben we het altijd over "Zwitsers" dan hebben die 'mensen' niet door dat we over hun bezig zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be