![]() |
Nationalisten pesten
http://www.gva.be/cnt/dmf20150821_01...van-vlaanderen
Alsof er één nachtwinkel is die met die zaken in orde is. Alleen al het attest basiskennis bedrijfsbeheer. Waar zouden ze dat gehaald hebben ? 9O procent spreekt geen of nauwelijks nederlands. :roll: |
Als het publiek zo bekijk zou een attest hartreanimatie nuttiger zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het lijkt er dus op dat 3 jaar in een nachtwinkel in hoofdberoep ervaring hebben opgedaan voldoende is om je attest te bekomen. Ik zie daar geen enkel verplichting over taal bijstaan. Men kan dus veronderstellen dat die nachtwinkels allemaal gecontroleerd werden en in orde bevonden. |
Citaat:
. Ik ken hier geen enkele nachtwinkel met een nooduitgang en deuren met een weerstand van een half uur. .:lol: |
Citaat:
Jij ook niet vermoed ik.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen zotte kosten maken. De ziekenkas trekt het zo al moeilijk genoeg. |
Citaat:
Citaat:
|
voor diegenen die het interesseert : hierbij een link naar een recent gemeentelijk reglement inzake vestiging van nieuwe nachtwinkels. Bijna alle gemeentes hebben daar ondertussen gelijkaardige reglementen over.
KBO inschrijving is een must : er is dus altijd controle op attesten bedrijfsbeheer. Uitbatingsvergunning aanvragen bij de gemeente : verplicht. Burgemeester laat brandweer verplicht controleren. Geen uitbatingsvergunningg ? ==> geen nachtwinkel. https://www.brugge.be/files/uploads/...25-11-2013.pdf |
Grappig. Maanden terug hadden we hier een discussie over nachtwinkels. Nu "De Beest" het slachtoffer wordt van die pestmaatregel worden er hier karren gekeerd.
|
Citaat:
Nergens zijn die in orde , geen enkele. |
Citaat:
Er staat in het artikel dat die zaak moet voldoen aan de regelgeving voor vzw's en nachtwinkels. In casu zal het hier vooral om het luik "vzw's" gaan, waar veel van die vage allochtonenlokalen onder vallen. Daarvan worden er zeer regelmatig gesloten omdat ze ergens niet mee in orde zijn. |
Ik vind vooral de begeleidende foto schrikbarend. :roll: Een echt rovershol! :roll:
En obscure individuen! Die nog wel aan een tafel en toog een pintje drinken! :roll: |
Ook een cafe uitgebaat door een vzw en dat geen rovershol is moet uitbatingsvergunning kunnen voorleggen. Daar gaat het over. Geen vergunning ==> sluiten.
|
Citaat:
|
Het meest tragische van deze historie is natuurlijk dat die stinkers zullen uitzwermen naar andere cafés
|
Citaat:
Doe dat café zo snel mogelijk terug open. :twisted: |
Citaat:
Die kunnen dus zelfs niet wat pakweg een marokkaanse slager of bakker wel kan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be