![]() |
Durf je hier bekennen.....
.... dat je op het driehoekje duwde en uitleggen waarom?
|
Totnogtoe heb ik dat alleen gedaan om de gekende dubbelnickers te melden.
Ik beschouw dit als een werk van barmhartigheid, ze smeken erom. :lol: |
Ik heb exact 3x op het driehoekje gedrukt: 2 keer omdat iemand het OOO zo stoer en leuk vond om met mijn gehandicapt (nu volwassen) kind te lachen. Die "persoon" vond het zelfs heel tof om telkens een afbeelding van rolstoelen te posten.....terwijl hij helemaal niet weet welke handicap mijn kind heeft. ( Heeft nooit in een rolstoel gezeten).
|
Citaat:
Je bent hier zelf maar nauwelijks iets langer dan 'n jaar, althans met deze nik. |
Toty5: ontelbare keren wegens Islam.
Superstaaf: 1 persoonlijke aanval Eduard Khil: 1 persoonlijke aanval ik ben geen 'liberaal' dus hoef ik niet te pretenderen dat ik wel zou willen sterven om iemand anders het recht op vrije meningsuiting te garanderen. Ik zeg het hier ook gewoon zonder schroom. Maar als ik klik dan is het wel voor iets wat grof en zwaar onder de gordel is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb al veel op de RD geklikt. In hoofdzaak voor PA's, soms ook voor racisme of iets dergelijks
|
die steeds immer weerkerende troll + al die "verkopers" van paspoorten e.d.
|
Er was hier nog maar net een week geleden een draad over, dus ik veronderstel dat dit "je subtiele vorm van trolhumor" is, die niet te onderscheiden valt van wat dan ook.
|
Af en toe eens voor grof racisme. Maar blijkbaar is dat hier toegelaten.
|
Al dat gezever over dat getrol begint ferm mijn kloten uit te hangen. #Livestrong
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be