![]() |
Wat hoort er in een brooddoos?
Wat vinden jullie dat er, behalve brood, in een brooddoos thuishoort?
Voor mezelf: 2 volkorenboterhammen met groentjes, een sneetje kaas of hesp. Daarnaast fruit; enkele druifjes ofzo, sneetje meloen of enkele aardbeien....verder nog iets van groenten apart: ik neem dikwijls snoeptomaatjes, schijfjes wortel of komkommer mee. Ook iets van zuivel; potje plattekaas, potje yoghurt, stukje brie of chaumes....ik wissel elke werkdag af. |
Boterhammen met vlees.
|
1 Bijlage(n)
U werkt?
hahahahahaaaa, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Pasta sla gezouten met van die ansjoviskes ..
De Jeroen Meeus way of living. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar neen, het is inderdaad geen overdaad aan vezels zoals uw hypergezonde bosmaaltijd. |
Citaat:
Mag wel wat minder aan zijn neus komen, ook al is het de bovenkant van de palm :p |
Citaat:
|
Citaat:
Gaan eten is veel gezelliger dan uit een plastieken doos zitten konijnekost boefen. |
in een brooddoos hoort alleen brood.
Anders koop je je maar een "2 volkorenboterhammen met groentjes, een sneetje kaas of hesp, enkele druifjes ofzo, sneetje meloen of enkele aardbeien....snoeptomaatjes, schijfjes wortel of komkommer, potje plattekaas, potje yoghurt, stukje brie of chaumes" - doos. Vind die maar zenne :twisted: |
Hum ik zou* zeggen: boterhammetjes met hespenworst, salami, fruithagelslag, honing .... of suikerbrood met boter yummie :-)
*aangezien ik zelden buitenhuis iets verober omwille van jeweetwel lol .... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be