![]() |
We hebben maar drie mogelijkheden!
We hebben als soort maar Drie mogelijkheden,
inverband het milieu; 1; De Planeet Mars bevolken (wegvluchten van een vervuilde Planeet Aarde), 2; Uitsterven als soort en alle andere soorten met ons, 3; Of iets doen voor een beter milieu. Wat is uw keus? |
Misschien beginnen met nr4: trollen van dit forum verwijderen.
|
Daar zijn drie soorten mensen. Zij die kunnen tellen en zij die dat niet kunnen.
. |
Citaat:
Carl Sagan en Stephen Hawking te geloven (die over voor het milieu waarschuwen). Als populistische Vlaams-Nationalisten die een klein en bekrompen wereld beeld van binnen de grenzen hebben, en de mensheid niet zien als een soort maar als een lappendeken van naties. Sorry maar met nationalisme zal de mensheid nooit een ruimte-beschaving worden en zo de volgende tienduizend jaar niet kunnen overleven. |
Volledig uitsterven.
|
Citaat:
Daar ga ik voor. |
Citaat:
|
Grappig, de grootste stappen kwa ruimtevaart zijn net genomen in de naam van nationalisme.
De Duitsers net voor en tijdens WO2. De space race tussen de Sovjets en de VS.... |
Citaat:
Nu zet je me aan het denken zeg !!! . |
Citaat:
|
Als je denkt dat de mensheid zich aan een leven op Mars kan aanpassen, waarom denk je dan tegelijkertijd dat de mens zich niet aan een veranderde Aarde zou kunnen aanpassen?
|
Geef maar nummer 2. Maar liefst pas binnen 15 - 20 jaar. tegen dan ben ik versleten en mogen ze de boel opblazen :D
|
dubbel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel eenvoudig. Beperk de bevolking tot een 2 miljard mensen en deze kunnen goed en in volle vrijheid leven. Dit terwijl de natuur en de dieren eveneens plaats genoeg hebben en welig kunnen tieren. Helaas denkt de mens niet verder dan "mijn kinderwens" en wanneer iedereen dat doet dan krijg je het huidige scenario waarbij de bevolking verder ontploft naar meer dan 10 miljard wereldvernietigers. Zij die het krijgen van zoveel kinderen je wil een fundamentele vrijheid vinden, snappen dan niet dat dit net de grootste bedreiging van de vrijheid is. Niet alleen van de vrijheid, maar ook van de planeet zoals we die kennen met al zijn diversiteit. |
laat ons eerst eens voorwaarden opstellen om toegelaten te worden tot de Mars kolonie :-)
iemand suggesties ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be