![]() |
Hoeveel boeken vind je redelijk ?
Voltaire had er 21.000. Maar dat was samen met zijn lief.
Dus hier mikken naar 10.500 lijkt me niet onredelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wou dat mijn living hier op leek:
![]() ![]() ![]() Ik durf er geen getal op plakken want dan moet ik de grenzen van mijn leeslust bepalen. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga u eerlijk zeggen, mochten ze alle bibliotheken over heel de wereld platbranden, het zou me niets doen.
|
Citaat:
Al die andere was ik gek op als kind. Ook Kiekeboe, maar dat ben ik pas als volwassene beginnen te lezen, :oops: Ik heb hier nog massa's stripverhalen liggen van toen ik klein was, nog zwart/witte - eigenlijk bruin/witte Jommekes, zwart/witte nero's.....zelfs nog "vakantieboeken" van uit de jaren '70. Dat waren zo'n heel dikke exemplaren met een 10-tal verschillende stripverhalen + bladzijden vol spelletjes. Ik neem me al jaren voor om ze eens allemaal in de vuilbak te kieperen maar ik KAN het niet. Nostalgie....... |
Citaat:
|
Citaat:
Mocht je sentimenteel worden en dit als een persoonlijke aanval opvatten: dit gaat ook op voor mij en vrijwel iedereen hier (tenzij hier mensen zitten die echt iets belangrijks doen voor de wereld? ) |
Citaat:
Dus qua aantal, als de strips meetellen, dan gaan we met gemak richting de 1000. |
Citaat:
En hoeveel heb je er al van gelezen ? Ik lees de laatste 5 jaar enkel digitaal. Het papier is afgevoerd. Mijn digitale bibliotheek bestaat momenteel uit een paar honderd werken. Daar ben je toch efkes mee zoet als je niets anders te doen hebt met lezen. Het is niet omdat je een indrukwekkende boekenkast hebt dat je veel hebt gelezen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind redelijk : zoveel boeken als je kan (gaat kunnen) lezen.
|
Vroeger kocht ik vaak boeken, DVD's en CD's. Nu voel ik me belachelijk, alles valt immers online op te vragen. Aan al dat gezever over voelen, het hebben van hoesjes etc etc heb ik geen enkele boodschap. Uiteindelijk telt enkel de inhoud.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be