![]() |
Kan je per maand 100 € meer uitgeven ?
Als de helft van de werkende bevolking elke maand 100 € per meer kan uitgeven, dan kan de eerste de beste middelmatig begaafde geflipte despoot, let's say Touch, dat makkelijk omzetten in 200.000 jobs.
De vraag is dus belangrijk. Het antwoord moet bijna ja zijn, want alleen al het bedrag dat jaarlijks in beveks wordt opgepot, is iets in die orde. Mijn bijvraag is dan ook : en wat zou de implicatie zijn van die 100€ meer uitgeven op je inkomsten uit kapitaal ? |
1 Bijlage(n)
Okee. Niemand kan.
Geen probleem. Dan moet ik even verder denken en een manier vinden om mijn persoonlijke uitgaven op te drijven tot een paar miljard per jaar. Of mij meester maken van voldoende exponentialiteit. |
Ik kom per maand enkele 100'en te kort. Of ze moeten de twaalf maanden herverdelen naar 13 maanden.
Kans is groot dat de prijzen dan 13/12 stijgen. |
Als ik maandelijks 100 € extra kreeg op mijn pensioentje zou ik toch wat beter kunnen ademen. Als ik er 200 meer kreeg, zou ik zo gelukkig zijn als een klein kind en waarschijnlijk nooit meer klagen.
Behalve natuurlijk als de prijzen flink omhoog gaan en mijn pensioentje weer niet volgt :-( |
We kunnen dat, maar dan sparen we niet voor grotere aankopen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be