![]() |
Juncker: "Asielzoekers aanvallen of de ogen sluiten voor miserie: dat is Europa niet"
Citaat:
|
Voor de Europese geldgraaiers is het weer simpel: Europa orakelt en de lidstaten moeten dit zomaar uitvoeren en betalen zonder ook maar één woord van kritiek tegen de heren uit Brussel en Straatsburg.
|
als elke politieker in heel europa een gezin of twee opvangt in hun villa's
, is t probleem ook opgelost. Hun huizen zijn groot genoeg, en hebben ook nog een riant buitenverblijf. Europa is een klucht waar de gewone werkmens groen lacht. Enkel goed voor diegene die aan de top zitten en hun zakken vullen. |
Citaat:
Alez, je hoeft zelfs geen gelovige te zijn om je van ethiek bewust te zijn. Het is juist dat de mensenrechten in Europese wetten zijn verankerd. Vluchtelingen opvangen is trouwens het minste wat Europa kan doen n�*dat ze zo 'enthousiast' meededen met de Afghanistan- en Irakoorlog. En ook de interventie in Libië is niet te vergeten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik voel me niet verplicht om dat gespuis op te nemen. Dat de arabieren hun geloofsgenoten helpen, die hebben geld genoeg. En plaats. |
Citaat:
Hebben zij recht tot spreken indien men pas spreekt na oorlog waar men de ogen voor sluit? Europeanen gaan deze last niet dragen. BASTA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Amai ik heb gisteren Ter Zake met half open ogen bekeken. Handen voor de mond en in de haren van verbazing hoe ze ons de solidariteit weer de stroot rammen.
Libië is een gat. Syrië bij Turkije ook. Hervorm Europa en daar kampen. Doe wat het volk vraagt. Moeilijk kan dat niet zijn. Wel grappig hoe ze het iemand laten VERKOPEN dat geen politieker is. Die posjespakkers spelen wel heel geslepen.... |
Hoeveel vluchtelingen zouden er slapen in de logeerkamer(s) van Juncker ???
|
Citaat:
|
Uit het verdrag van Dublin:
Citaat:
Kan de vetbetaalde Juncker er eens op toezien dat dit nageleefd wordt in plaats van zomaar wat te mekkeren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een onverkozen nitwit uit Luxemburg zal eens gaan zeggen wat Europa is.
|
Hij zal er nog wel achter komen wat Europa is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be