Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   jan en koen zouden beter opstappen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=222325)

4x10E6 24 augustus 2015 19:07

jan en koen zouden beter opstappen

zit ik zo te peinzen .. morrelen aan het Schengenverdrag .. meer kaki op straat .. blikken medailles voor de vier helden van de TGV .. allemaal goed en wel .. doch dit alles kan amper verhullen dat koen geens en jan jambon er een fokking zootje van maken .. toen dutroux lopen ging dienden minister Johan Vande Lanotte en stefaan declerck hun ontslag in .. de huidige feiten zijn in grootorde vergelijkbaar .. het olijke duo geens & jambon kunnen duidelijk de wapentrafiek niet stoppen en kunnen de terroristen niet weren uit onze stations .. hoogtijd dus voor een stapje opzij .. koen en jan waar wacht u op ?

kouwe douches

Mindset 24 augustus 2015 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7793802)
zit ik zo te peinzen .. morrelen aan het Schengenverdrag .. meer kaki op straat .. blikken medailles voor de vier helden van de TGV .. allemaal goed en wel .. doch dit alles kan amper verhullen dat koen geens en jan jambon er een fokking zootje van maken .. toen dutroux lopen ging dienden minister Johan Vande Lanotte en stefaan declerck hun ontslag in .. de huidige feiten zijn in grootorde vergelijkbaar .. het olijke duo geens & jambon kunnen duidelijk de wapentrafiek niet stoppen en kunnen de terroristen niet weren uit onze stations .. hoogtijd dus voor een stapje opzij .. koen en jan waar wacht u op ?

kouwe douches

de vraag is, welke pipo's komen er in hun plaats?

hamac 24 augustus 2015 19:15

Citaat:

Niet voor alles is geprobeerd.
Preemptive strikes?

4x10E6 24 augustus 2015 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 7793814)
de vraag is, welke pipo's komen er in hun plaats?

.. interessant non-argument.. dus dit zou ons niet moeten stoppen om het olijke duo te wippen .. flurken op overschot .. sara smeyers is ministerable .. servais verherstraeten is beschikbaar .. waarom berbère de wévère niet inzweren ?

Mindset 24 augustus 2015 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7793829)
.. interessant non-argument.. dus dit zou ons niet moeten stoppen om het olijke duo te wippen .. flurken op overschot .. sara smeyers is ministerable .. servais verherstraeten is beschikbaar .. waarom berbère de wévère niet inzweren ?

ja, 't is waar, principieel, maar t is nuchter bekeken. Ze zijn de minst slechte.

4x10E6 24 augustus 2015 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 7793834)
ja, 't is waar, principieel, maar t is nuchter bekeken. Ze zijn de minst slechte.

.. ik daag u uit meneer .. de minst slechte ? bent u elke pleurs dan vergeten : klassebak ..

Garry 25 augustus 2015 00:13

jan en koen zouden beter opstappen

Citaat:

kouwe douches

Als je het over Wouters hebt ben ik direct akkoord.

djimi 25 augustus 2015 05:02

Citaat:

Is er een speciale reden waarom u alleen voor de namen "Schengenverdrag", "TGV" en "Johan Vande Lanotte" hoofdletters gebruikt?

:?

De schoofzak 25 augustus 2015 10:12

Buiten deze enige draad, is er weinig animo te bespeuren in de media, in café's en sportclubs, in de huisgezinnen, om een herschikking door te voeren in de regering.

Deze draad komt mij dan ook over als "roepen in de woestijn".

Roepen in de woestijn, dat mag. Dat doet niemand kwaad. 't Komt wel ietwat naïef over.

.

Guinevere 25 augustus 2015 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7794599)
Buiten deze enige draad, is er weinig animo te bespeuren in de media, in café's en sportclubs, in de huisgezinnen, om een herschikking door te voeren in de regering.

Deze draad komt mij dan ook over als "roepen in de woestijn".

Roepen in de woestijn, dat mag. Dat doet niemand kwaad. 't Komt wel ietwat naïef over.

.

Hm tja, de Vlaamse beweging of achterban is nu zelf rechtstreeks betrokken in de politiek, wordt kort aan de leiband gehouden of is bedwelmd van euforie omdat ze meeregeert.

Ik vind dat topicstarter nochtans een heel goed punt maakt.

4x10E6 25 augustus 2015 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 7794342)
Is er een speciale reden waarom u alleen voor de namen "Schengenverdrag", "TGV" en "Johan Vande Lanotte" hoofdletters gebruikt?

:?

.. goed opgemerkt ..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be