![]() |
Naar waar vluchten?
Bron: Seniorennet
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=186743 Yep, de oudjes maken zich zorgen ... XD! :lol::lol::lol::lol: Doch iets zegt me dat jullie ook wel ongerust zijn hé, en misschien overwegen van te vluchten naar elders nu dat men hier overrompeld wordt door 'vreemd gespuis in bootjes' .......... Houzee! Citaat:
:rofl: ihihihihi :rofl: What about you guys & girls? Thanks :-D |
Geen weggesmeten geld die toelage voor u.
Trolfun gegarandeerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
![]() |
Ik vrees dat wij er hier sterk op achteruit zullen gaan de komende decennia. Zeker als de toestroom van vluchtelingen zo groot blijft want die hebben niet alleen eten en kleding nodig maar ook plaats. Dat betekent dat er steeds meer wordt bijgebouwd en ons landje zal alsmaar lelijker en voller worden evenals onze buurlanden :-(
De vergrijzing van de autochtone bevolking maakt het ook niet eenvoudiger. Waar naartoe? Ik zou het niet weten! Het is net of er nog maar twee soorten landen zijn : - de landen waar er oorlog in al zijn vormen is en/of extreme armoede waardoor iedereen er weg wil - de landen waar het nu nog goed is zodat iedereen er heen wil. Gevolg : die tweede categorie van landen zal verarmen en door plaatsgebrek zullen er ook steeds meer onlusten en oproer komen. De eerste categorie zal weldra onleefbaar zijn behalve voor rovers, want daar wordt ieder stukje infrastructuur vernietigd. Nee, mijn tijd zal het misschien (die misschien wordt hoe langer hoe groter ! ) nog duren. Voor mijn kinderen zal het erg moeilijk worden. Voor de generatie na hen zie ik het heel zwart in. Er zou natuurlijk een nieuwe Hitler kunnen komen, maar ja, zoiets mag een mens niet denken ... :oops: |
Marie yep .. voor de toekomstige generaties zie ik het ook eerder somber in .. En wat betreft dat laatste daar zijn ze op Seniorennet ook recent over bezig .. :
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=187669 |
Citaat:
|
Citaat:
We gaan Thailand overrompelen. |
Ik blijf hier. Op voorwaarde dat jullie écht naar Thailand verhuizen.
|
:lolabove:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat wordt dolle pret voor iemand als jij. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
De Johnny's en marina's zijn allemaal de no van hun boomcars aan het verwijderen :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be