![]() |
Zou U mij verkiezen als president van Europa?
Ik reken er op van wel!
|
Ja!
|
mentaal gehandicapten moeten hun stemrecht ontnomen worden
|
Ik zou u nog niet eens verkiezen tot kameroverste in een eenpersoons-zothuis.
|
Citaat:
|
In moderne democratieën is het kiesrecht een van de belangrijkste rechten die verbonden zijn aan het staatsburgerschap. Het kan slechts in uitzonderlijke gevallen ontnomen worden; de meest voorkomende redenen voor ontneming van het kiesrecht zijn een zware gerechtelijke veroordeling, veelal tijdens het uitzitten van een gevangenisstraf, of mentale onbekwaamheid.
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Kiesrecht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
EINDELIJK, nog eens beledigd worden.
Het is zelfs in Godsdienst en levensovertuigingen niet meer voorgevallen. Ik dacht al dat men hier op het hoofd gevallen was!!!! Maar dat neemt niet weg dat ik een geschikter kandidaat blijf dan eenders wie in de Belgische politiek. Erkend of niet, it is what it is. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ze vandaag zouden zeggen is: ontspoord :) Of dat een handicap is laat ik te midden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik haat presidenten :x
|
Citaat:
|
Citaat:
Eentje liet zich alvast wacko verklaren, en komt dus niet meer in aanmerking om voor je te kiezen. Ikzelf ben perfect mentaal in orde, wat de kans om voor iemand als jij te kiezen quasi nihil maakt (alleen al wegens je hypokriete en hysterische anti-alcohol-standpunt en je crypto-islamisme) |
Citaat:
(I am Peche's special advisor) ;-) |
Islam bereken ik in het secularisme zoals alle andere geloven.
Alcohol vanaf 18, wat zou jij daar nu problemen mee hebben? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be