Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   FIETS YOU Belgische media !!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=222419)

Peche 26 augustus 2015 18:18

FIETS YOU Belgische media !!!

Mensen die vingerafdrukken weigeren afschilderen als sukkelaars....
Europeanen die in opstand komen? Een mongool van een neo nazi tonen.
Echt fiets You !!!!!

Mindset 26 augustus 2015 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7796742)
Mensen die vingerafdrukken weigeren afschilderen als sukkelaars....
Europeanen die in opstand komen? Een mongool van een neo nazi tonen.
Echt fiets You !!!!!

Angela Merkel heeft het over "haat tgo vluchtelingen",
Dat we die mensen hier niet wil, heeft toch niks maat haat te maken?

En VRT op het 19h journaal interviewt een "ex-neonazi". Waarom kunnen ze eens geen mensen zonder politieke overtuiging interviewen, of niet nazi's. Da's weer een subtiele techniek om de mening van e mensen over de asielstroom te beïnvloeden, nl. door een ex-neonazi aan het woord te laten die een duidelijk anti standpunt inneemt, voel je schroom om dezelfde mening te zijn toegedaan, om het een ex-neonazi is. Want we willen ons toch allen distantiëren van het nazisme.

Another Jack 26 augustus 2015 18:20

Laat u eens nakijken, man...

Peche 26 augustus 2015 18:21

Omdat ik het subliminale er in zie jack?????

Another Jack 26 augustus 2015 18:22

Omdat ik kop noch staart aan uw hersenloos gebral krijg.

Peche 26 augustus 2015 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 7796745)
Angela Merkel heeft het over "haat tgo vluchtelingen",
Dat we die mensen hier niet wil, heeft toch niks maat haat te maken?

En VRT op het 19h journaal interviewt een "ex-neonazi". Waarom kunnen ze eens geen mensen zonder politieke overtuiging interviewen, of niet nazi's. Da's weer een subtiele techniek om de mening van e mensen over de asielstroom te beïnvloeden, nl. door een ex-neonazi aan het woord te laten die een duidelijk anti standpunt inneemt, voel je schroom om dezelfde mening te zijn toegedaan, om het een ex-neonazi is. Want we willen ons toch allen distantiëren van het nazisme.

Deze hebben ZE er zeer bewust uitgekozen.
Tijd voor onafhankelijke media.

Peche 26 augustus 2015 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7796749)
Omdat ik kop noch staart aan uw hersenloos gebral krijg.

Dan is het te lijpe shit voor je gozer.

Mindset 26 augustus 2015 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7796750)
Deze hebben ZE er zeer bewust uitgekozen.
Tijd voor onafhankelijke media.

ik zeg het al lang, de VRT is tendentieus en niet onafhankelijk. Het is soms heel subtiel, maar ik begin er alvast op te letten.

Peche 26 augustus 2015 18:28

Nvm.

Hypochonder 26 augustus 2015 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 7796753)
ik zeg het al lang, de VRT is tendentieus en niet onafhankelijk. Het is soms heel subtiel, maar ik begin er alvast op te letten.

Je moet er feitelijk niet op letten, elk zelfstandig denkend mens ziet zoiets. Velen kijken echter als hersenloze zombies naar tv en slikken alles voor zoete koek.

Matonge 26 augustus 2015 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7796765)
Je moet er feitelijk niet op letten, elk zelfstandig denkend mens ziet zoiets. Velen kijken echter als hersenloze zombies naar tv en slikken alles voor zoete koek.

Sommige dingen lijken sommigen gemeen te hebben met mij. Nu zouden we nog tot een compromis moeten komen. Pakweg een unitair België :vamp:

De VRT zitten op hun eigen eiland. Een soort uitgegleden spreidstand van een stel eunuchs.

Peche 26 augustus 2015 18:55

En weldra is iedereen in hypnose van solidariteit gewiegd.
Mk ultra anyone?

Bob 26 augustus 2015 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 7796753)

Zo subtiel is het allemaal niet. Er wordt nu eenmaal nergens meer gemanipuleerd dan in de (gesubsidieerde) media.

Bob 26 augustus 2015 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7796781)
En weldra is iedereen in hypnose van solidariteit gewiegd.
Mk ultra anyone?

Zoals ze in de hypnose van antikernenergie... gewiegd worden.
De core business van de vrt is nu eenmaal niet om objectief te zijn, wel om "het gepeupel" op te voeden.

Reverberation 26 augustus 2015 19:11

Iemand die Syrier in het journaal gezien die zei dat de levensstandaard in Hongarije te laag naar zijn goesting was?

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...urnaal/2.40718

Vanaf 01.43 min...

Geweldig toch... :)

En dan Wichelen... 700€ per maand per gezin leefgeld, mooi appartementje all in qua kosten inbegrepen.

Chance dat de daklozen in Brussel Noord dit niet zien...

Peche 26 augustus 2015 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 7796792)
Zoals ze in de hypnose van antikernenergie... gewiegd worden.
De core business van de vrt is nu eenmaal niet om objectief te zijn, wel om "het gepeupel" op te voeden.

Het is nu niet dat ik daar ooit uitgebreid debat over zag.
Misschien enns Calvo die wat wind bloes? Maar voor de rest? Uiterst stil.
Is er wel geld voor een kernenergiebeleid? Tihange is een beetje verouderd he. Maar ik snap echt wel wat je bedoelt....
Dat men ons zo de machteloosheid in gestemd hebben is erger dan landverraad. Volksverraad !!!!

Bob 26 augustus 2015 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7796814)
Het is nu niet dat ik daar ooit uitgebreid debat over zag.
Misschien enns Calvo die wat wind bloes? Maar voor de rest? Uiterst stil.
Is er wel geld voor een kernenergiebeleid? Tihange is een beetje verouderd he. Maar ik snap echt wel wat je bedoelt....
Dat men ons zo de machteloosheid in gestemd hebben is erger dan landverraad. Volksverraad !!!!

Natuurlijk heeft geen enkele maatschappij interesse om in Belgie een nieuwe kerncentrale te bouwen. Maar in uitbreiding heeft geen enkele maatschappij echt interesse om in Belgie soswieso een nieuwe centrale te bouwen. Tenzij deze dik wordt gesubsidieerd.

Peche 26 augustus 2015 19:34

Japan heeft er al een nieuw staan. Een rappe constructie ... Vergelijk ze met de onze?
Neen wij zijn het nieuwe Europa nu ... Wat maakt het uit dat we goekope energie hebben? Als we maar wereldverbeteraar kunnen spelen...

Nr.10 26 augustus 2015 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 7796803)
Iemand die Syrier in het journaal gezien die zei dat de levensstandaard in Hongarije te laag naar zijn goesting was?

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...urnaal/2.40718

Vanaf 01.43 min... Geweldig toch... :) En dan Wichelen... 700€ per maand per gezin leefgeld, mooi appartementje all in qua kosten inbegrepen.

Chance dat de daklozen in Brussel Noord dit niet zien...

Aan welke voorwaarden moet zo een gezin voldoen om dat leefloon te mogen ontvangen? Eerste vraag. Ten tweede, ik denk inderdaad dat vele van die asielzoekers een beeld in hun hoofd hebben over Europa als een land van melk en honing. Welke zou de oorzaak daarvan kunnen zijn? Denk daarbij aan de reclame die wij dagelijks in het straatbeeld en in sommige media te verwerken krijgen. Wij zijn dat gewoon, maar die mensen niet. Welke beeld wekt dat op in landen waar het minder goed gaat? Met dat beeld in hun hoofd komen die mensen volgens mij naar hier afgezakt.

zonbron 26 augustus 2015 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 7796851)
Aan welke voorwaarden moet zo een gezin voldoen om dat leefloon te mogen ontvangen? Eerste vraag. Ten tweede, ik denk inderdaad dat vele van die asielzoekers een beeld in hun hoofd hebben over Europa als een land van melk en honing. Welke zou de oorzaak daarvan kunnen zijn? Denk daarbij aan de reclame die wij dagelijks in het straatbeeld en in sommige media te verwerken krijgen. Wij zijn dat gewoon, maar die mensen niet. Welke beeld wekt dat op in landen waar het minder goed gaat? Met dat beeld in hun hoofd komen die mensen volgens mij naar hier afgezakt.

En welk beeld wekt diezelfde manipulatie hier op bij jan met de pet en hebben we daar daadwerkelijk nood aan?

. . .

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be