Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   B&B: uniek nieuw concept (https://forum.politics.be/showthread.php?t=222462)

The Paulus Experience 27 augustus 2015 22:14

B&B: uniek nieuw concept

Ik zou willen een nieuw concept in de B&B wereld lanceren.

B&B kamers worden gewoon verhuurd op de traditionele wijze.
Het verschil zit hem er in dat de gasten het ontbijt van het gastgezin verzorgen, dat zij de hele dag op de kinderen van het gastgezin letten, de afwas doen en ook het onderhoud van de badkamer voor zich nemen.
Verder kunnen de gasten zich in de prachtige tuin vermaken met onkruid wieden, gras maaien en op aanvraag mag er ook gespit worden.
Willen de gasten zich verplaatsen en de streek verkennen dan kunnen ze boodschappen doen in de plaatselijke supermarkten.
Hierbij komen ze in contact met de lokale bevolking wat hen helemaal zal onderdompelen in de exotische sfeer van al die vreemdelingen die in den Aldi rondlopen.
's Avonds is er het traditionele Vlaamse vermaak rond de open haard, waar ze overdag hout voor gesprokkeld hebben; met name kousen stoppen, mij de gazet voorlezen etc..

Dat alles voor de weggeefprijs van 75 euro per dag, per persoon.
De eersten die reserveren krijgen als extra dat ze het laminaat in de gastenkamers mogen leggen, als ze lang genoeg blijven mogen ze ook de IKEA meubels ineen vijzen. B&B CP is duidelijk voor de hogere profielen.

Reserveren kan via PB

Touch me Baby 28 augustus 2015 13:33

Kan je de prijs laten zakken naar 49 voor een bulk deal ?

Ik heb hier Fedasil aan de andere lijn. Achtduizend Syriërs. Tweehonderdduizend overnachtingen. Starten half semptember. Kan gaan voor u ?

Eduard Khil 28 augustus 2015 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7798332)
Ik zou willen een nieuw concept in de B&B wereld lanceren.

B&B kamers worden gewoon verhuurd op de traditionele wijze.
Het verschil zit hem er in dat de gasten het ontbijt van het gastgezin verzorgen, dat zij de hele dag op de kinderen van het gastgezin letten, de afwas doen en ook het onderhoud van de badkamer voor zich nemen.
Verder kunnen de gasten zich in de prachtige tuin vermaken met onkruid wieden, gras maaien en op aanvraag mag er ook gespit worden.
Willen de gasten zich verplaatsen en de streek verkennen dan kunnen ze boodschappen doen in de plaatselijke supermarkten.
Hierbij komen ze in contact met de lokale bevolking wat hen helemaal zal onderdompelen in de exotische sfeer van al die vreemdelingen die in den Aldi rondlopen.
's Avonds is er het traditionele Vlaamse vermaak rond de open haard, waar ze overdag hout voor gesprokkeld hebben; met name kousen stoppen, mij de gazet voorlezen etc..

Dat alles voor de weggeefprijs van 75 euro per dag, per persoon.
De eersten die reserveren krijgen als extra dat ze het laminaat in de gastenkamers mogen leggen, als ze lang genoeg blijven mogen ze ook de IKEA meubels ineen vijzen. B&B CP is duidelijk voor de hogere profielen.

Reserveren kan via PB

rijke yuppies gaan daar zot van zijn, gezien ze al die taken nu uitbesteden. Maar je moet wel de prijs nog 100€ optrekken, anders zal het te goedkoop zijn.

The Paulus Experience 28 augustus 2015 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Touch me Baby (Bericht 7799063)
Kan je de prijs laten zakken naar 49 voor een bulk deal ?

Ik heb hier Fedasil aan de andere lijn. Achtduizend Syriërs. Tweehonderdduizend overnachtingen. Starten half semptember. Kan gaan voor u ?

we zitten vol! :-D

The Paulus Experience 28 augustus 2015 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7799090)
rijke yuppies gaan daar zot van zijn, gezien ze al die taken nu uitbesteden. Maar je moet wel de prijs nog 100€ optrekken, anders zal het te goedkoop zijn.

Zit nu ook in het Bongo pakket "weekendje back to my Flemish roots"

Scherven A. Mok 29 augustus 2015 07:18

Dat idee bestaat al, het heet au pair.

koe de poing 29 augustus 2015 09:15

Die ontbijten zijn altijd zwaar overroepen. Tijd voor het "Bed" Het concept is simpel: je krijgt een bed om in te slapen, een douche om je 's ochtends te wassen, en verder geen gezeik.

Henri1 29 augustus 2015 10:34

Welke diensten maken nog deel uit van het pakket ?

De schoofzak 29 augustus 2015 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7799737)
Dat idee bestaat al, het heet au pair.

Er is één groot verschil met het concept van au pair.

Een au pair wordt graag gepakt door de baas van het huis,
en bij onze fantasie-explosie-draadopstarter,
is het de bedoeling dat de gasten zijn echtgenote verzorgen.

.

Stormram 29 augustus 2015 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7799958)

Een au pair wordt graag gepakt door de baas van het huis

.

Je spoort wel niet helemaal lekker meer, hé, opa Schijtzak?

Eduard Khil 29 augustus 2015 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7799965)
Je spoort wel niet helemaal lekker meer, hé, opa Schijtzak?

Is dat een persoonlijke aanval?

De schoofzak 29 augustus 2015 14:32

1 Bijlage(n)
.

The Paulus Experience 29 augustus 2015 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 7799818)
Die ontbijten zijn altijd zwaar overroepen. Tijd voor het "Bed" Het concept is simpel: je krijgt een bed om in te slapen, een douche om je 's ochtends te wassen, en verder geen gezeik.

Ook geen zeik in de douche?

Demper 29 augustus 2015 22:04

Het is altijd hetzelfde in die b&b's.

Na enkele glazen wijn lig je de uitbaatster keihard te neuken.

De schoofzak 30 augustus 2015 11:34

Nu bloedernstig:
een aantal van die b&b's zijn er enkel om de uitbaters toe te laten een fractie van hun zwart geld wit te wassen.

Van zo vier kamers kan je niet leven, dus ...

.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be