Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De distantieerdraad. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=222471)

Another Jack 28 augustus 2015 09:42

De distantieerdraad.

Gisteren werd mij de vraag gesteld waarom ik me niet distantieer bij elke racistische post die op dit forum verschijnt.
Mindset beweerde dat hij hier nooit Vlamingen racistische praat heeft zien vertellen....

We gaan eens testen.

Another Jack 28 augustus 2015 09:44

Ik distantieer me van volgende racistische mening:
"Niks controle, en dat uit landen waar het ergste soort mongolen dat de aardkloot ooit heeft gekend huis aan het houden zijn.."

TV-verslaafde 28 augustus 2015 10:05

SDX 28 augustus 2015 10:15

Ik heb me al 'n hele tijd geleden gedistantieerd van de andere jacques omdat ie meestal toch maar enkel getrol verkoopt

Thuleander 28 augustus 2015 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7798723)
Ik heb me al 'n hele tijd geleden gedistantieerd van de andere jacques omdat ie meestal toch maar enkel getrol verkoopt

:thumbsup:

Another Jack 28 augustus 2015 10:18

De bedoeling is wel dat ge u distantieert van uitspraken van forumleden, niet van forumleden zelf.

The Paulus Experience 28 augustus 2015 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7798730)
De bedoeling is wel dat ge u distantieert van uitspraken van forumleden, niet van forumleden zelf.

Ik distantieer mij van deze uitspraak

SDX 28 augustus 2015 10:26

Correctie; Ik heb me al 'n hele tijd geleden gedistantieerd v.d. uitspraken van 'n andere jacques omdat 't meestal toch maar allemaal getrol is en - wat ik nog vergat te vermelden - meestal enkel dient om draden te laten ontsporen.

TV-verslaafde 28 augustus 2015 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7798747)
Correctie; Ik heb me al 'n hele tijd geleden gedistantieerd v.d. uitspraken van 'n andere jacques omdat 't meestal toch maar allemaal getrol is en - wat ik nog vergat te vermelden - meestal enkel dient om draden te laten ontsporen.

+

=

DewareJakob 28 augustus 2015 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7798747)

Haal die 'meestal' overal maar weg.

TV-verslaafde 28 augustus 2015 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7798761)
Haal die 'meestal' overal maar weg.

https://www.youtube.com/watch?v=wmin5WkOuPw

Dit lied is een SpEcIaLe ode aan AJ. Cheers !

Guinevere 28 augustus 2015 11:48

Goh, dat zou nogal een lijstje worden... ik distantieer me van elke onislamitische mening.

quercus 28 augustus 2015 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7798688)
"Niks controle, en dat uit landen waar het ergste soort mongolen dat de aardkloot ooit heeft gekend huis aan het houden zijn.."

Als ik mij niet vergis was die uitspraak niet gericht tegen "mongolen" in de raciale betekenis, wel in een figuurlijke betekenis. Meer bepaald tegen de achterlijke en meedogenloze schurken van IS.

quercus 28 augustus 2015 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7798723)

Een zeer wijze beslissing. :thumbsup:

Xenophon 28 augustus 2015 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7798899)
Goh, dat zou nogal een lijstje worden... ik distantieer me van elke onislamitische mening.

Dat is een onislamitische mening.

Thuleander 28 augustus 2015 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7798688)

Wat is er racistisch aan die mening?

Libro 28 augustus 2015 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7798754)

+

=

@Another_Jack: waarom u distantiëren van wat vaak de waarheid is?

Thuleander 28 augustus 2015 12:05

Citaat:

De vraag is natuurlijk of en in welke mate jij nog in staat bent een eigen mening te vormen.

Eduard Khil 28 augustus 2015 14:18

Citaat:

kruip terug onder uw kaabasteen meisje

Mindset 28 augustus 2015 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7798907)
Als ik mij niet vergis was die uitspraak niet gericht tegen "mongolen" in de raciale betekenis, wel in een figuurlijke betekenis. Meer bepaald tegen de achterlijke en meedogenloze schurken van IS.

tweedegraadsdenken zit er niet meteen in bij AJ

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be