![]() |
een kliksysteem voor sociale fraude
Voila ze , de sociale fraude verdient nu ook een kliksysteem..
Ik ben uiteraard tegen fraude, maar zeker weten tegen kliksystemen. Beter een bigdata maken voor sociale fraude te zoeken zoals de btw caroussels bijvoorbeeld. http://newsmonkey.be/article/53348 |
Er zal veel gebruik van gemaakt worden, het Stasi-gehalte is hoog onder de gemiddelde Vlaming.
|
'k ga daarmee toch eens een ondernemer een kloot of twee aftrekken. Verbouwingen door Roemenen in 't zwart uitgevoerd, en ter plekke gehuisvest zonder nutsvoorzieningen. Zweten gaat hij, de smeerlap.:-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben enkel voor zo'n systeem als de lasten op arbeid ook eerlijk zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteindelijk heb ik hem als enige forummer op de negeerlijst gezet. Het forum is terug plezant nu. Buiten dan de enorm slechte werking van het forum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op facebook is beledigen gemakkelijker.
|
Citaat:
Het is ondertussen al lang bekend dat de BBI iedere melding ernstig neemt. Conclusie: je kan best tegen vrienden, buren en familie best nooit iets vertellen dat ooit tegen je zou kunnen worden gebruikt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke buurman moet ik eerst gaan verklikken? Heel de straat doet hier aan illegale praktijken, zwartwerken, fiscaal frauderen enzovoort. Maar controleurs zullen hier niet snel komen. De gemeente verdient er ook fortuinen aan :D
Een kliksysteem = jaloerse mensen die zelf te lui zijn om iets te ondernemen. In plaats van op je buurman jaloers te zijn probeer zelf iets waardoor je er nog beter van wordt dan je buurman. Plus je moet maar eens de verkeerde verklikken. Voor je het weet belandt je ergens in een afvalcontainer. |
Citaat:
Slechte ervaringen met vrouwen ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be