![]() |
Van Brempt (Sp.a): geschokt door uitspraken De Wever
Sjonge jonge, hier zit ook een erg eenzijdig publiek...
http://www.gva.be/cnt/dmf20150827_01...raken-de-wever Citaat:
Maar serieus, ik ben het volledig met haar eens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van Brempt legt vooral graag woorden in iemands mond :
"Met zijn uitlatingen impliceerde de N-VA-voorzitter volgens haar dat vluchtelingen criminelen en terroristen zijn." Dat heeft De Wever nooit gezegd, maar ge moet ofwel super-naïef ofwel oerdom, ofwel van heel slechte wil zijn, als je zou uitsluiten dat er IS-militanten of ander jihadisch tuig zich kan mengen tussen die vluchtelingen. En om dat tegen te gaan en/of te beperken zou een (tijdelijke) opheffing van die Shengen-akkoorden, met dus supplementaire grenscontroles, heel welkom zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zit wekelijks onder de haardroger bij de kapper voor haar "permanent".
En als haar hersens koken moet ze stoom aflaten natuurlijk.:lol: |
Van Brempt schokt altijd. Dus niet verwonderlijk dat ze geschokt is.
|
Citaat:
Voor zover de "Grote Verandering". De Grote Verandering is volharden in de politiek die al 50 jaar België regeert. |
Citaat:
|
Van Brempt moet vooral niet zwijgen.
En pakweg vanaf een jaar voor de verkiezingen, moet ze zeker niet zwijgen. . |
Citaat:
|
Katleen is een sos, en daarmee is alles gezegd.
|
aiaiaia shockerend!
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150828_01839140
Ik lees ondertussen een suggestie,deze keer van mr. Dewael (O-VLD) ,om vluchtelingen te verplichten gemeenschapsdienst te doen.... Let wel,dit is iets wat we momenteel onze "eigen" leefloners nog niet kunnen opleggen. Persoonlijk ben ik het idee genegen. De klappen vallen snel en hard voor ons Kathleentje,straks valt haar hoofd er helemaal af... |
Snap je dan niet dat België al vol zit? Wij-zij tegenstellingen heeft er niets maar dan ook niets mee te maken. BDW zie dat er gewoon geen werk of toekomst is voor die mensen in België, meer niet. Als het hier nu economische goed aan toe zou gaan dan kan ik het allemaal wel begrijpen, maar het absorptievermogen is inderdaad op.
|
Die vuile sos moet haar muil houden. Ze is zelf een tweederangsburger
|
Van Brempt zou met haar vette Europees salaris vooral zelf het voorbeeld moeten geven en haar rijkdom herverdelen. En dan zwijgen we nog over de verantwoordelijkheid die zij samen met haar partij draagt over de toestand die De Wever aankaart. Het mag gewoon niet gezegd worden voor die linkse hypocrieten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be