![]() |
Mag een betoging tot doel hebben het verkeer lam te leggen ?
Het recht om te betogen, dat is het recht op vrije meningsuiting.
Als je met erg velen zijt om die mening te uiten, dan lijkt het me ok dat je daarvoor over de straten mag lopen in plaats van op het voetpad te blijven. Maar niet op de autosnelweg, bijvoorbeeld. Het mag ook niet de bedoeling zijn om met enkelen, en gebruik makend van hulpmiddelen zoals auto's ..., om alleen maar "luider te klinken", alle verkeer lam te leggen. Dat is misbruik maken van de vrije meningsuiting. Dat is anderen hinderen in hun recht op vrij verkeer. Akkoord of akkoord ? titel: Taxi’s leggen Brussel plat op 16 september link : http://www.standaard.be/plus/20150902/ochtend/7 Citaat:
|
Anders is het nogal 'n flauwe betoging.
Dat hoort pijn te doen, zodat ze overheid sneller buigt naar het volk, of diegenen die bewust bezig zijn met de kwestie. Hoe meer dit verboden word, hoe meer waarde zo'n betoging krijgt. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder dan het stemhokje komen de meeste mensen met hun mening nooit. |
Citaat:
waarom dan niet vb. aan een paar ergste vandalen, die dingen kapot maken tijdens een betoging. Dat is niet mijn visie. Dat is niet mijn gedacht van een beschaafd land dat een goed bestuur nodig heeft om maximaal welvaart te kunnen laten genereren voor zijn bevolking. . |
Citaat:
De natte droom van "Voka is mijn baas" adepten. |
Rechts lullen en links de zakken vullen. De typische nva kiezer.
Als men de taxibestuurders oneerlijke concurrentie aan doet dan hebben die recht om te protesteren. Gelijk hoe. De bevoegde minister van mobiliteit, binnenbekleding van bussen en jagen is geen onverdoofd slachten laat het volgende weten : "Maar met wie de wet overtreedt, ga ik niet aan tafel zitten om de wet aan te passen." Wat neer komt op ze doen maar ik praat er niet meer mee. Ondertussen bemoeit Bart De Wever zich er eens niet mee en eist geen nul tolerantie. |
Wat is er mis met carpoolen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
‘We hebben vijf ministers aangeschreven. Eentje heeft geantwoord. Dat is teleurstellend’
Wie antwoordde wel? |
Citaat:
En jij profiteert mee van dat deel onze prachtige cultuur dat dank zij die strijd niet verloren ging; en profiteert mee van de voordelen van onze bijna zelfstandigheid. Zo mocht uw partij bijvoorbeeld meedoen met de Vlaamse verkiezingen, om in het Vlaamse parlement verkozen te geraken. Oeps ... onvoldoende steun vanwege de Vlamingen. Slecht voorbeeld. . |
Citaat:
Amai !!! . |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Zie: op de Alpe d'Huez: drie nationale vlaggen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij een betoging is dat niet het geval, of wel soms? |
Citaat:
Als er geen stemplicht zou bestaan en er zou maar 1000 man opkomen, is dat dan ook niet het volk? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be