![]() |
Syriëstrijder: "Ik haat België met alles erop en eraan."
Syriëstrijder: "Ik haat België met alles erop en eraan. Als ik terugkom, is het om België te veroveren"
![]() Abdellah Nouamane, de Antwerpse Syriëstrijder die zich Abu Jihad Al-Baljiki laat noemen en vorige maand ons land de oorlog verklaarde. © Kos. http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islam...eroveren.dhtml Ik haat België ook jongen, ik ook. Maar ik ben geen terrorist en probeer België op een democratische manier om te vormen tot mijn gewenste staat. Democratie is de enige weg vooruit. |
Citaat:
Aan beide dezelfde goede raad, denk eens na over hoe je geloof invloed heeft op je kansarmoede en dan over wat je moet haten. |
Citaat:
|
Citaat:
Bart De Wever en Filip Dewinter haten België toch ook? En dat zijn geen religioten. Bovendien: religieuzen zijn dan misschien armer, maar zijn geestelijk veel rijker dan atheïsten. Op dinsdagavond je vrouw bedriegen en naar een hoer gaan in Sint-Truiden, daar word je ongetwijfeld gelukkig van. |
Citaat:
Doe maar niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me normaal, als religioot mag je nooit wat in vraag stellen, enkel atheïsten en mensen die niet hetzelfde geloof aanhangen als de religioot in kwestie. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze haten alles en iedereen! :twisted: |
Citaat:
Ik denk hierbij aan bvb pedofiele priesters! Hoe kun je nu gelovig zijn en pedofiel? Tenzij je het gebruikt zoals ik hierboven beschreef... De zoontjes van Sadam en consoorten namen het ook niet zo nauw met de regeltjes van de koran enz. Die wisten ook beter... |
Citaat:
Hebt u er al eens over nagedacht hoe u die stelling gaat onderbouwen? :? |
Citaat:
![]() Denk jij dat dit soort figuren veel spirituele diepgang hebben? |
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Met uw eerste zin ben ik het niet eens. |
Citaat:
Meer valt er niet over te zeggen. |
Citaat:
Geloven in een almachtig en alwetend onzichtbaar ruimtespook dat profeten nodig heeft om zich kenbaar te maken lijkt me hoe dan ook niet bepaald getuigen van 'veel spirituele diepgang', wel integendeel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be