![]() |
Bij welke plaatsen heb je beeld gezocht ?
1 Bijlage(n)
Het is een soort tweede natuur geworden. Ik neem behoorlijk veel tijd tegenwoordig om me een beeld te vormen van de plaatsen waarover ik lees.
Kansas ( Sons of Wichita ) |
Ministry of Silly Walks, Whitehall, London.
![]() |
|
1 Bijlage(n)
NY, Upper East Side
|
Wat minder investeren in oorlogen en meer in infrastructuur zou de VS goed doen. De rest van de wereld krijgt dan ook meteen wat meer ademruimte. Ooit zal dat wereldhegemonie project van de VS toch afgevoerd worden. Maar voorlopig zullen er nog mensen dienen te sneuvelen op dat altaar van de megalomanie.
|
1 Bijlage(n)
Gaza 2015. Herstellen verboten.
|
Het voormalige eiland Wieringen, nog steeds woonoord van de Nederlandse Neanderthalers. Ligt helemaal boven in Noord-Holland en heeft een lage heuvelrug van 12 meter + NAP.
![]() |
White Cliffs of Gaasterland, Friesland.
|
1 Bijlage(n)
Batumi, Georgië
|
1 Bijlage(n)
Beeld gezocht omdat Joseph Stiglitz er is opgegroeid.
An abandoned boat spray painted "S.S. Getto" rests between two abandoned houses in Gary, Indiana. Gary's population peaked in the early 1960s at roughly 174,000 residents but has fallen to around 80,000 according to the latest U.S. Census in 2010. In addition to the collapsing infrastructure and deteriorating buildings, the number of abandoned houses is sharply increasing as people leave the city |
1 Bijlage(n)
Ook in Gary, Indiana, het geboortehuis v een zelfdestructie op een andere schaal : Michael Jackson
|
De 6000 jaar oude zigurrat van Monte d'Acoddi op Sardinië.
![]() |
1 Bijlage(n)
Derry, New Hampshire, Mary Ann's, traditioneel campagnepunt voor presidentskandidaten ? Gisteren Fiorina.
|
1 Bijlage(n)
De Ziggurat van Boise, Idaho
|
1 Bijlage(n)
Salinas, Californië , waar John Steinbeck opgroeide
|
1 Bijlage(n)
Strawberry Hill
|
![]() |
1 Bijlage(n)
King's Road, London, hier ergens moet ooit het huis hebben gestaan van Lord Peterborough, waar Swift en Voltaire drie maanden hebben samengewoond...
|
1 Bijlage(n)
Malmesbury, geboorteplaats van Thomas Hobbes
|
1 Bijlage(n)
Ronald Reagan Library, Simi Valley.
Vertel het niet verder, maar ik heb net die cockpit gekraakt. Even aan 't kijken hoe ik dat ding door het raam ga krijgen, tijdens het CNN debat daar woensdag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be