![]() |
Gevaarlijkste beroep
Glazenwasser is gevaarlijkste beroep ter wereld
Uit een studie van de Britse verzekeraar Churchill Insurance blijkt dat glazenwasser het gevaarlijkste van alle beroepen is. "Glazenwassers werken op grote hoogten en moeten zich ongelooflijk hard concentreren", verduidelijkt Gerg Dawson, woordvoerder van Churchill Insurance, zaterdag. "Zij zijn bijna circusartiesten zonder veiligheidsnet." Glazenwassers lopen dan ook het grootste risico om tijdens de uitoefening van hun beroep dodelijk te verongelukken of verwondingen op te lopen. Na de glazenwassers volgen de soldaten, brandweerlui, zeevissers, piloten, politiemannen, dakwerkers, boomchirurgen en circusartiesten. Zoek je een job zonder waarbij je leven niet in het gevaar komt, dan wordt je volgens Churchill Insurance best pastoor, bankmanager, apotheker of kantoorbediende. |
Wat dacht je anders van beroepsinbrekers?
Citaat:
|
Wat dacht je van Juwelier!
ge komt s'avonds uwe winkel buiten en ge loopt bots op zo'n paaltje,en als ge weet hoe hoog die ongeveer komen! |
Citaat:
|
Citaat:
dan mss doodgraver,die klanten zeggen niet veel meer he! |
- leeuwenpoeper
- mierenneuker - zagevent - haaientemmer - ... d�*t zijn pas gevaarlijke beroepen! ;-) |
telemarketer :twisted:
|
Citaat:
Vooral als ze mij opbellen en langer dan een minuut blijven luisteren. :twisted: |
Citaat:
|
Ik heb ooit ergens gelezen dat soapacteurs de laagste gemiddelde leeftijd halen - ze vallen namelijk bij bosjes voor hun tijd gekomen is.
|
Citaat:
|
Citaat:
(Ik vrees dat alleen Distel die gaat snappen) |
Citaat:
|
zie: suske en wiske en de boze boomzalver
![]() |
Het gevaarlijkste beroep van vandaag moet ongetwijfeld de president van Irak zijn. Die gast wil men langs alle kanten dood en in Irak sterven de coallitie-troepen bij de vleet samen met andere politieke doelwitten (colaborateurs). Het is raar dat iemand het aangenomen heeft.
|
Citaat:
|
Wat dacht je van gemeentewerker?
Die kunnen van hun schup glijden en hun kaak breken! :lol: |
Mijnwerker: Stoflong/kanker etc.
Jumper in een kerncentrale: Straling Aircraft mechanic op een vliegdekschip: Elk jaar worden er zo wel een paar door de motor gezogen. Houthakker: Zeker weten dat dat een gevaarlijk beroep is, ik heb onlangs nog een boom laten omkappen. Rodeoclown: Obvious |
wielrenner: die doping kan ni gezond zijn :?
|
niet-Belgische Millitair
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be