![]() |
Voor de kenners: ben ik zwanger?
Ik ben welgeteld 1 dag overtijd terwijl ik normaal een stipte cyclus van 28 dagen heb.
En er is nog geen spoor van een menstruatie. Dus zou het...? Maar ik wil pas over een maand of twee zwangerschapstesten doen mocht mijn cyclus tegen dan onveranderd blijven. Kwestie van "de grote teleurstelling" te vermijden want ik zie een mini miss or mr guinevere wel zitten hehe :D Hehehe :D :D :D |
over tijd niet, je loopt wel 1400 jaar achter.
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
hiiiiiiii! ik krijg zin om in de H&M allemaal kinderkleertjes te kopen XD! :-D Maar euhm, 1 dag overtijd zou ik niet direct als een teken zien, als het 1 week zou zijn en je anders telkens stipt op tijd bent, dan misschien wel ja .... Nou wacht toch maar niet te lang want wie weet bedenk je je nog wel, XD! lol j/k :lol::lol: |
Citaat:
Citaat:
Ahum... Citaat:
We zijn hier al met véél te veel. En al zeker teveel idioten, achterlijken, debielen, malloten en moslims. |
Citaat:
|
Sorry dbl..
|
En Guinestar wat zou je het liefst hebben? Een jongen of een meisje?
(Ik een jongen: Léopold of Gunther als naam) XD! :-D |
Voor een meisje, ofwel: Alix, Cunégonde, Charlotte of Lisa Marie :-D
|
Als islamiet zou je je moeten schamen als je ooit een ogenblik niet zwanger zou zijn. Uw allah zal er u wel over aanspreken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de kleine: mijn deelneming. |
|
Citaat:
Maar je geeft me echt wel te weinig informatie om een gefundeerd antwoord op te stellen. En absoluut noodzakelijk (maar niet voldoende) voorwaarde om zwanger te kunnen geworden zijn, is het bezoek, al dan niet er op en er over - ik bedoel ivf -, in of omtrent je vagina, van een vruchtbaar sperma producerende mens. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-) |
Citaat:
Neen, opa worden is prachtig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be