![]() |
Oproep van Vlaamse hulporganisaties voor vluchtelingen
Die organisaties doen een oproep om te helpen.
Misschien centen storten, misschien hulpgoederen aanreiken, misschien mee naar Calais rijden (zoals nu in de gazet staat dat de helft verkeerd reed) ... maar mijn gedacht is dat ik best kan helpen door te zorgen dat IS iets minder in de pap te brokken heeft in dat gebied ginder, zodat het veiliger wordt voor de mensen ter plaatse. Iemand een idee hoe ik best kan helpen, van hieruit, van uit mijn luie zetel ? . |
Citaat:
Jij mist het niet en er kunnen van dat bedrag verschillende families vluchtelingen leven. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat schijnt tegenwoordig ook HEEL erg belangrijk te zijn. Ik denk dat dat de vluchtelingen helpt. |
Citaat:
Ik pleit hier voor hetgeen tsjeef Beke gezegd heeft: de bron van de miserie moet ginder bestreden worden. Anders blijft hier alle hulp gelijk staan met dweilen met de kraan open. . |
Citaat:
. |
Citaat:
http://www.demorgen.be/binnenland/de...huld-a2446386/ |
Citaat:
Slijp uw mes, haal uw oud legerkostuum van de zolder en ga naar ginder. Orde op zaken zetten daar is inderdaad het beste. |
Citaat:
Dus draai nog 'ns lekker om in je bed en trek dat rechtse warme deken nog 'ns lekker tot aan je nek. http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...e-schuld.dhtml Maar wacht, wie zegt eigenlijk dat die dode kleuter onze schuld is ? Populist tot in de kist. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
want het zit aan de linkerkant stevig vast gespijkerd, onderaan de put van de staatsschuld. Deze put. Zo diep. |
Citaat:
En zoals u weet is de put met uw bazekes aan de macht nog groter geworden dan voordien. |
Citaat:
|
De laatste hoop voor het vrije westen is IS en Midden-Oosten expert Dimitri Bontinck
|
Door mee te gaan naar Calais en een koevoet meenemen.
|
Citaat:
Ik denk dat die oproep van die hulporganisaties niet veel gehoor meer zal vinden in het Vlaamse land. De mensen vragen zich terecht af of we nog niet genoeg geven via de staat. En achteraf worden we nog inons gezicht gespuwd ook als het al niet gebeurd tijdens het bieden van eventuele hulp. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be