![]() |
Oplossingen voor het vluchtelingenprobleem ...
Eigenlijk is het heel simpel:
- Ons benzine verbruik zoveel mogelijk trachten terug te schroeven: meer met de tram rijden dus .. auto's op batterijen ontwikkelen/zoals met die speelgoedautootjes, idem voor de scheepvaart .. vliegtuigverkeer inperken door hypersnelle treins te ontwikkelen .. Voila sé: simpel toch :-D - Een basisinkomen voor iedereen waar ook ter wereld, en overal betere infrastructuur. Zo zal men ook minder economische vluchtelingen hebben. - Een one child policy voor iedereen, no exceptions! Behalve voor wie adopteert, :-D - Een wereldmunt, dus geen USD die andere valuta de loef afsteekt. - Een centraal wereld dna-register opdat niemand zomaar in de natuur zou kunnen verdwijnen en elders een tweede basisinkomen zou bekomen. Kortom: iedereen altijd traceerbaar :-D - Gevaarlijke sujetten in quarantaine in een afgelegen zone :-D - ... Heb ik soms geen goede ideetjes? XD! :lol::-D:lol: |
Ik weet niet wat U slikt, snuift of spuit, maar dat moet toch grof spul zijn.
|
Citaat:
|
Zo zot als een achterdeur
|
Heil de NWO!
|
Citaat:
|
Waar beweer ik plots dat ik het beter weet?
Al zal dat wschl wel zo zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijd dat het scholeke terug begint ;)
|
Citaat:
|
... het is mij al opgevallen dat er redelijk wat bejaarden zijn , kunnen we er die niet bijnemen in een eindoplossing ?
|
Ik wil ze niet uittypen. Wegens diverse redenen. Maar we weten het allemaal...
|
Citaat:
|
Niet alles is slecht wat ze schrijft, maar wel onvolledig.
Bijvoorbeeld: Citaat:
|
Waarom de adele dan wel miljoenen per maand bedelen maar eigen volk nog geen basisinkomen gunnen. Hun eigen kinderen nog niet eens.... :roll:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be