Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Abortus afdwingen als vader? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=222763)

Lance 5 september 2015 15:27

Abortus afdwingen als vader?

Dag beste mensen. Ik heb een accidentje gehad. 't Is te zeggen, mijn vriendin is meer dan waarschijnlijk zwanger. Ik ben er mentaal en financieel niet klaar voor. Kan ik een verplichte abortus afdwingen als vader? Ik wil alles betalen.
Zij wilt het persé houden, maar dan moet ze achteraf toch niet komen janken om alimentatie! Kan ze mij achteraf alimentatie doen betalen terwijl ik het kind wou laten aborteren?
Bedankt voor jullie hulp.

geertvdb 5 september 2015 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance (Bericht 7809216)
Dag beste mensen. Ik heb een accidentje gehad. 't Is te zeggen, mijn vriendin is meer dan waarschijnlijk zwanger. Ik ben er mentaal en financieel niet klaar voor. Kan ik een verplichte abortus afdwingen als vader? Ik wil alles betalen.
Zij wilt het persé houden, maar dan moet ze achteraf toch niet komen janken om alimentatie! Kan ze mij achteraf alimentatie doen betalen terwijl ik het kind wou laten aborteren?

Waarom mag ze niet komen janken om alimentatie? Gij hebt toch uit vrije wil uw zwemmerkes in haar onderbuik gedeponeerd? Ge wist dat toch op voorhand daar de gevolgen van zijn?
Potje breken, potje betalen.

Hoomer 5 september 2015 15:31

Citaat:

Alez vooruit bembem vliegt er in, al haar constructen hebben de laatste dagen iets te maken met kinderen, jongens toch :lol: nu is wachten op de feministen hier die onze Lance zijn vet ff zullen geven, Marie waar zitte?

Lance 5 september 2015 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7809220)
Waarom mag ze niet komen janken om alimentatie? Gij hebt toch uit vrije wil uw zwemmerkes in haar onderbuik gedeponeerd? Ge wist dat toch op voorhand daar de gevolgen van zijn?
Potje breken, potje betalen.

Omdat ik nu al meteen laat blijken dat ik geen kind wil. Dat ik geen geschikte vader ben. Dat ik nu alles wil betalen om het accidentje ongedaan te maken, nu het nog kan. Redenen genoeg?

Lance 5 september 2015 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7809222)
Alez vooruit bembem vliegt er in, al haar constructen hebben de laatste dagen iets te maken met kinderen, jongens toch :lol: nu is wachten op de feministen hier die onze Lance zijn vet ff zullen geven, Marie waar zitte?

Gelieve niet op mijn posts te reageren. Ik lees die van u nooit. gelieve hetzelfde met die van mij te doen.

Hoomer 5 september 2015 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance (Bericht 7809227)
Gelieve niet op mijn posts te reageren. Ik lees die van u nooit. gelieve hetzelfde met die van mij te doen.

Tja Geertvdb is eigenlijk een broer van u :lol: nog zo een dubbel nickje van ons aller bembemmeke; :twisted: :lol::lol::lol::lol::twisted:

Zeus 5 september 2015 15:59

Citaat:

Kan ik een verplichte abortus afdwingen als vader? Kan ze mij achteraf alimentatie doen betalen terwijl ik het kind wou laten aborteren?

Nee en ja.

Schandalig, toch?

maddox 5 september 2015 15:59

Neen, U kan een vrouw niet officieel verplichten tot moord.

Natuurlijk, als U doorslaggevende argumenten gebruikt kan U uw gelijk wel halen.

Eduard Khil 5 september 2015 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7809263)
Nee en ja.

Schandalig, toch?

feitelijk wel hé.

Ze zouden een systeem in het werk moeten stellen dat indien bvb de moeder per sé het kind wil houden, en de vader niet, dit kan vastgelegd worden bij wet dat ze het mag houden maar er nooit één cent voor krijgt. Dat zou pas eerlijk zijn :lol:

DewareJakob 5 september 2015 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7809264)
Neen, U kan een vrouw niet officieel verplichten tot moord.

Natuurlijk, als U doorslaggevende argumenten gebruikt kan U uw gelijk wel halen.

Moord?

Hoomer 5 september 2015 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7809269)
feitelijk wel hé.

Ze zouden een systeem in het werk moeten stellen dat indien bvb de moeder per sé het kind wil houden, en de vader niet, dit kan vastgelegd worden bij wet dat ze het mag houden maar er nooit één cent voor krijgt. Dat zou pas eerlijk zijn :lol:

Inderdaad eerlijk is eerlijk.
Maar de Lance zijn kind dragen? Je zou voor minder zot verklaard worden.
:lol::lol::lol:

circe 5 september 2015 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance (Bericht 7809225)
Omdat ik nu al meteen laat blijken dat ik geen kind wil. Dat ik geen geschikte vader ben. Dat ik nu alles wil betalen om het accidentje ongedaan te maken, nu het nog kan. Redenen genoeg?

als U geen kind wil had U beter een frakske aangedaan alvorens uw zaad in de natuur te laten vloeien.

U had ook uw vriendin op het hart kunnen drukken dat zijzelf voor veiligheid moest zorgen.

U kan uw vriendin niet verplichten om abortus te plegen, en nee U kan evenmin het vaderschap ontwijken. Indien U vader wordt bent U sowieso verplicht tot het gezamenlijk opvoeden van uw kind. Co-ouderschap is de standaard. Uiteraard kan U wel vragen om geen bi-locatie (week/week) toe te passen maar vb. enkel bezoekrecht te vragen. In het laatste geval betaalt ge natuurlijk meer dan indien je ieder telkens voor een week zelf voor uw kind zorgt.

Samengevat: wie zijn billen verbrandt moet op de blaren zitten.

Demper 5 september 2015 16:18

Een zware klap in de onderbuik lost dit op.

Demper 5 september 2015 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7809284)
uw zaad in de natuur te laten vloeien.

In de natuur?

Sinds wanneer zijn die kutwijven "de natuur"?

Another Jack 5 september 2015 16:22

Citaat:

Je hebt toch al kinderen?
Was je er toen wel klaar voor misschien?

DewareJakob 5 september 2015 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7809291)
In de natuur?

Sinds wanneer zijn die kutwijven "de natuur"?

Niet kutwijven, maar wijvenkutten Demper.

Hoomer 5 september 2015 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7809284)
als U geen kind wil had U beter een frakske aangedaan alvorens uw zaad in de natuur te laten vloeien.

U had ook uw vriendin op het hart kunnen drukken dat zijzelf voor veiligheid moest zorgen.

U kan uw vriendin niet verplichten om abortus te plegen, en nee U kan evenmin het vaderschap ontwijken. Indien U vader wordt bent U sowieso verplicht tot het gezamenlijk opvoeden van uw kind. Co-ouderschap is de standaard. Uiteraard kan U wel vragen om geen bi-locatie (week/week) toe te passen maar vb. enkel bezoekrecht te vragen. In het laatste geval betaalt ge natuurlijk meer dan indien je ieder telkens voor een week zelf voor uw kind zorgt.

Samengevat: wie zijn billen verbrandt moet op de blaren zitten.

Wacht ff, Guinevere is drie dagen te laat en waarschijnlijk zwanger, Lance heeft een ongevalleke met zijn vriendin, dju Lance is de Pakistaanse vriend van Guinevere die niet op een openbaar toilet wil neuken en die met bembem de hoerenbuurt gaan verkennen is.
Jongens ik ben geweldig in complottheorieën.
:lol::lol::lol:

Bembem verwittig aub uw psychiater dat uw medicatie te goed werkt

Demper 5 september 2015 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7809296)
Niet kutwijven, maar wijvenkutten Demper.

Ge snappet nie eh?

Stormram 5 september 2015 16:42

Schieb' sie 'ne Treppe hinunter, die verrückte Sau.

Gamla 5 september 2015 16:52

Even koken mit Peter. Lekker.

https://www.youtube.com/watch?v=DznDwhDF-4k

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be