![]() |
Oh wat hebben die sukkelaars honger en dorst.
Zie hoe de sukkelaars last hebben van dorst en honger.
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Ex...ita+autoritati Allemaal vastbinden in die trein en terug naar waar ze van komen en daar terug hun bootjes op richting thuisland. En beter gisteren dan morgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben toch al op veel plaatsten in de wereld geweest voor langere periodes en ik kan enkel beamen dat ik daar vooral niet veel had te willen en al zeker geen grote mond moest opzetten.....Zelfs een glas water zonder betalen heb ik nooit gekregen. |
Citaat:
Ze maken al van hun apenkloten terwijl ze nog geen halve voet in West-Europa hebben gezet! Wat denk je dat dat hier gaat zijn? Denk je nu echt dat 1 van ons met z'n Westerse waarden en normen de ruggengraat heeft om dat uitschot navenant te behandelen? Ga je ervan uit dat politici zullen toegeven dat ze gigantische fouten hebben gemaakt, eigenlijk de vazallen zijn van Saudi-Ziomerika en bovendien ook nog eens de chaos die ze hebben aangericht gaan rechttrekken? Er zullen dus harde maatregelen moeten worden getroffen. Degenen die zich uit eigen beweging fatsoenlijk gedragen bij hun uitwijzing, krijgen meteen ook de meest humane behandeling. Degenen die voor problemen zorgen (�* la: ik leg me hier eens op de treinsporen en begin mijn makakkencinéma voor de camera) moeten gewoon duidelijk gemaakt worden met repressieve middelen dat ze zich maar beter gedragen of dat ze het voor zichzelf anders heel lastig zullen maken. Als het van mij persoonlijk afhing, dan ging men wel heel anders te werk. Dit was nog mijn humanere oplossing. De kans dat die er ooit komt, is vele malen kleiner dat de totale ondergang van de West-Europese samenleving. En Saudi-Ziomerika zag dat het goed was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is uw persoonlijke inzet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Graag 'n paar miljoen meer van dat soort, en liefst zo dicht mogelijk in de buurt van de goedmensen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn voldoende mensen die klaar zullen staan om offers te brengen; offers die ANDEREN vanop hun "moral high ground" uit gepatenteerde lafheid en jaloezie brutaal zullen ontkennen en afstraffen zoals dat steevast gebeurde en gebeurt. Stank voor dank zal hun deel wezen, maar dat zal er hen niet van weerhouden om het enige ware en juiste na te streven. Als goede huisvaders en -moeders moeten zij taken voor hun rekening nemen waarvoor anderen de neus ophalen en, laat ons wel wezen, nooit de ballen hebben gehad. De oorlog is bij voorbaat verloren, maar dat betekent niet dat we ons vel voor een prikje zullen verkopen. Over mijn lijk. Mijn land, mijn volk, mijn toekomst ... en dat zal niet 50 shades of brown met de sharia zijn! |
Citaat:
|
Eerst voedsel weigeren omdat het niet halal is, dan hun vinger afdrukken niet laten nemen wat nochtans verplicht was. Nu water weigeren en nog weggooien.
Dan wil je geen hulp. En in Calais voedseltransporten bestelen en de pakketten doorverkopen. In Brussel voedselhulp wegnemen en dan rap in de auto steken en dat waren géén asielzoekers. Dat waren vreemden die al in België wonen. ik hoor alleen, ik wil...ik wil...ik wil |
Citaat:
Ik deel mijn koek enkel met degenen die me lief zijn, niet met 't afval v.d. hele wereld. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be