![]() |
Politierechter schakelt eigen dochter in. 'Er is gewoon te weinig personeel'.
De Leuvense politierechter Kathleen Stinckens, bekend van het VIER-programma ‘De Rechtbank’, heeft voor een statement gezorgd. De dame nam haar 18-jarige dochter mee naar het werk om administratieve taken uit te voeren: ‘Er is gewoon te weinig personeel.’
‘Een statement wil ik het niet noemen, dat is het helemaal niet. Al toont het natuurlijk wel aan dat we moeten roeien met de riemen die we hebben. Maar er waren veel afwezigen, en het toont natuurlijk wel aan dat we moeten roeien met de riemen die we hebben. De praktische problemen begonnen zich op te stapelen. Alle ouders nemen hun zoon of dochter toch wel eens mee naar het werk? Ik vroeg mijn dochter of ze een dagje de handen uit de mouwen wou steken en dat vond ze geen probleem. Ze werd niet betaald voor haar werk. Het was ook maar voor één dagje, want vanaf volgende week begint mijn dochter al cursussen voor school te volgen’, aldus Stinckens in Het Laatste Nieuws. Met dank aan HLN. Misschien zijn er bij de asielzoekers mensen die kunnen helpen want de regering wilt de asielzoekers toch na 4 maanden aan het werk. Oh ja vergeten, eerst moeten ze nog de taal leren. |
Vorder werkloze kleuterleidsters en orthopedagogen op en je probleem is opgelost.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet ze dan ook gaan doppen omdat ze niet meteen werk vindt naar diploma? :rofl: |
Dochter werkte niet in een familiaal bedrijf.
Dus is het... Het speelt geen rol of er wel of geen vergoeding was. |
Charlie don't surf, dat is een goed idee.
Dan zijn mijn dochter en schoondochter in één keer ambtenaren met een dikke pree en een dik pensioen. |
Citaat:
Iets waar jij je vaak aan bezondigt. Maargoed, het is u niet te doen om de discussie, maar vooral om te provoceren. |
Citaat:
Ik vraag me af welke competenties men moet hebben om politierechter te zijn/worden? Een groot gehalte sadisme wel. Dat is zeker! Inlevingsvermogen:0. Empathie:0 Realiteitszin:0. Sarcasme: 100%. |
Citaat:
In Afrika noemen ze zoiets "herverdeling van de rijkdom." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verhaal kregen de meesten toch niet, en de verkeerswet wordt daar minitieus toegepast. Dus wat voor zin heeft dat dan? |
Citaat:
Waarschijnlijk wel, want iedereen neemt toch zijn/haar kinderen mee naar het werk... In welke wereld leven die mensen eigenlijk? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be