Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Help mij eens een fuck te geven (https://forum.politics.be/showthread.php?t=222870)

The Paulus Experience 7 september 2015 21:54

Help mij eens een fuck te geven

Ik zou nog eens een fuck willen geven om iets, 't is al zolang geleden.
Help mij eens aan een onderwerp.

cookie monster 7 september 2015 22:35

50€ ?? :mrgreen:

Libro 7 september 2015 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7812109)

Astamblieft= http://www.clubdiana.nl/

Wapper 7 september 2015 22:50

Johan Bollen 7 september 2015 22:57

Ik kan nog steeds een fuck geven over het feit dat de nog steeds meest gebruikte wereldkaart de evenaar nog steeds niet in het midden weet te situeren, waardoor de noordelijker gelegen landen, die we graag 'ontwikkeld' noemen en, groter lijken dan ze eigenlijk zijn. Ik heb dat bedrog als ouder zelf aan mijn kinderen dienen duidelijk te maken.

Anderen geven dan weer niets om wat hun kinderen denken en doen.

Zucht 7 september 2015 23:06

Je bent hier en nu een fuck aan't geven over het gebrek aan onderwerpen om een fuck over te geven !
Volgens mij ben jij gewoon een verslaafde fuckgever die zodanig veel fucks geeft dat hij al over alles wat bestaat en niet bestaat fucks gegeven heeft en er nu dus niets meer overblijft waar nog geen fuck over gegeven is, hetgeen deze noodkreet heeft getriggerd.

Wapper 7 september 2015 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7812170)
Ik kan nog steeds een fuck geven over het feit dat de nog steeds meest gebruikte wereldkaart de evenaar nog steeds niet in het midden weet te situeren, waardoor de noordelijker gelegen landen, die we graag 'ontwikkeld' noemen en, groter lijken dan ze eigenlijk zijn. Ik heb dat bedrog als ouder zelf aan mijn kinderen dienen duidelijk te maken.

Vergeet zeker niet uw kinderen te vertellen dat Mercator een notoire racist was.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7812170)

Vergeet zeker niet uw kinderen te vertellen dat Mercator een notoire racist was.

kakserver

cookie monster 8 september 2015 00:36

I really don't give a fuck !!!!

;)

cookie monster 8 september 2015 01:22

U zal er geen fuck om geven , maar i don't fucking care :lol:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7812217)
Yup :)

papa was een spoorman (jack jersey) :D

Eigen(zinnige) versie van dit nummer:
http://www.geocities.ws/satellite_co...a_spoorman.WAV
8O

cookie monster 8 september 2015 02:21

http://s.hln.be/2446471 :lol:

Libro 8 september 2015 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7812188)
kakserver

Je geeft er geen fuck om maar wel een shit?

Libro 8 september 2015 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7812254)

:lol: Een hondenhotel.

Johan Bollen 8 september 2015 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7812187)

Ik heb geen reden om dat te denken. Maar waarom een achterhaalde en duidelijk misleidende projectie blijven gebruiken, terwijl we al lang beter weten? Stel dat het probleem zich omgekeerd gesteld had en Europa kleiner zou worden voorgesteld dan het eigenlijk is. Dan zou dat al láng gecorrigeerd zijn. Kortom. De waarheid komt niet zo nauw als de leugen in 'ons' voordeel is. Zelfs als het om wetenschap draait blijkbaar. Beetje kleinzielig toch?

Geef vooral geen fuck. Dat is blijkbaar mode. Dat is 'cool'. Dat creëert gedweeë onderdanen ook. proficiat.

de vuile muilekoek 8 september 2015 14:23

Citaat:

vluchtelingen iets van dat?

BigF 8 september 2015 14:26

Citaat:

Mijn avatar draait rechtsom. Misschien?
;-)

Eduard Khil 8 september 2015 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7812865)
Ik heb geen reden om dat te denken. Maar waarom een achterhaalde en duidelijk misleidende projectie blijven gebruiken, terwijl we al lang beter weten? Stel dat het probleem zich omgekeerd gesteld had en Europa kleiner zou worden voorgesteld dan het eigenlijk is. Dan zou dat al láng gecorrigeerd zijn. Kortom. De waarheid komt niet zo nauw als de leugen in 'ons' voordeel is. Zelfs als het om wetenschap draait blijkbaar. Beetje kleinzielig toch?

Geef vooral geen fuck. Dat is blijkbaar mode. Dat is 'cool'. Dat creëert gedweeë onderdanen ook. proficiat.

wij zijn dan ook superieur tov de rest van de wereld. :lol:

Libro 8 september 2015 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 7812882)
Mijn avatar draait rechtsom. Misschien?
;-)

Misschien is dit een interessante kwestie om een fuck over te geven: verandert haar cupmaat afhankelijk van de richting waarin je haar ziet draaien?

http://www.procreo.jp/labo/silhouette.swf

The Paulus Experience 8 september 2015 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7812865)

.

Dat is gedaan om ons niet te superieur laten lijken tov de kolonies.
Stel je voor dat je als groot Afrikaans land gekoloniseerd werd door een pieplandje uit Europa als België, Nederland etc..
Dat is té vernederend.

Citaat:

Geef vooral geen fuck. Dat is blijkbaar mode. Dat is 'cool'. Dat creëert gedweeë onderdanen ook. proficiat
Als het mode is moet ik snel een fuck om iets geven, want ik geef geen fuck om trendy zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be