![]() |
asielzoeker daten ...
Dan zijn we beiden van 't straat en kan ik asap mee verhuizen in z'n hopelijk gloednieuwe moderne sociale woning .... XD! :-D
Hij zal me eeuwig dankbaar zijn, ook zal ik hem helpen integreren (Nederlandse & Franse les) :-D En ze leefden nog lang en gelukkig ..... :-D |
De post van het jaar.
|
Dan kan je toch beter een Syriëstrijder daten ? Da's villa met zwembad en gratis electriciteit en water.
. |
Denk je dat die islamieten zo een klein dik Chineesje willen? Zo wanhopig zijn die ook niet hoor.
|
Citaat:
Die rondingen zijn prima, zeker als er een snor bij komt. |
Ik denk dat zo'n asielzoeker u eerder Arabisch en de koran zal aanleren in plaats van gij hem Nederlands en Frans. En als ge het niet snel en goed genoeg onthoudt dan klopt hij het er wel in.
|
Citaat:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Goed idee eigenlijk.
Ik zou hier ook mijn oude getrouwe heksie perfeksie kunnen buiten kegelen, en wat laatste jaren van mijn leven seksueel uitgeperst worden door een jonge Syrische ... . |
Abdullah Kurdi zoekt nog iemand nu hij alleenstaande is. Of is dat alleenliggende in het geval van islamieten?
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Zo'n bosnegerke of een woestijnnegerke?
|
How low can you trololo!
|
Citaat:
http://www.buitenlandsepartner.nl/fo...Belgi%EB-route |
Citaat:
|
Schei uit !!!
:rofl: |
Citaat:
Ga niet voor nummer vier, je zal enkel mogen koken en kuisen, en met uw slecht gestel... |
Merrie mie sign the peepers
|
Citaat:
Naar een sociale tent in 't park, gij Arabisch leren, uw uitkering kwijt en als de crisis over is mee naar Syrië in de harem om 60u/week te poetsen. Of ge nog héél lang zult leven weet ik niet maar gelukkig dat zult ge zijn. Ahum. |
De rode draad door dit verhaal is:
Het is allemaal de schuld van de sossen en van de vrouwen :rofl: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be