![]() |
Wat zijn deze mensen van plan? [Deel 10]
![]() |
Gaan slapen.
Een heeft haar kleren al uit, klaar voor de pyjama. Een andere ligt te geeuwen van vermoeidheid Nog een andere kijkt op zijn uurwerk om te bevestigen dat het bedtijd is En de linkse die vraagt aan de rechtse het uur |
Misschien dat ze komt vragen wie haar t shirt aan heeft?
|
Ze komt de plant water geven.
|
Geen idee. Maar dat schilderij achter die plant is gestolen in 1957. En de nodige papieren voor mijn 10% beloning vertrekken NU.
. |
Citaat:
|
Ze vraagt 'zou dit doorschijnen onder mijn kkk cape?'
|
De griet vraagt: "hoe zit het mannen, gaat gijlie mij hier knippen of gaan we naar de slaapkamer?"
|
Ze weten het precies niet.
|
Ze gaan naar het voetbal kijken.
Die met zijn hand voor de mond is vergeten om voor zijn maten een extra prostituee te bestellen die pijpt tijdens de match en vogelt tijdens de half-time en na de match. Die rechts keurt het huurmeisje, en vraagt zich of of ze bier drinkt. Indien ja, dan heeft hij een probleem want veel blikjes zijn er niet en dan gaat het te snel over op een korte-drank-zatsel. Die linkse zegt dat hij rap naar de nachtwinkel om extra bier gaat, en vraagt of er iemand wijn wil. Het meisje wenst eerst een boterhammeke met filet d'Anvers (om er kloek op te staan) |
Ze gaat er ene zijn liefdesvocht uit zijn glimmende paal zuigen,terwijl ze een andere berijdt,de derde zal haar achterwaarts in haar bruine,smalle liefdesgrot nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar krijgt ze tijdens de match nog genoeg van naar binnen geschoven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be