Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   'En wij maar betalen voor vluchtelingen, smijt er een bom in' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=223034)

Hypochonder 11 september 2015 07:25

'En wij maar betalen voor vluchtelingen, smijt er een bom in'

Er worden veel straffe en zware uitspraken gedaan op het net. Kijk hier en zie hoe veel van die keyboardwarriors terugkrabbelen als ze met een camera voor hun neus terugkrabbelen als ze met hun uitspraken geconfronteerd worden.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150910_01860616

Libro 11 september 2015 09:41

Iemand die lucht geeft aan zijn frustraties aan de schandpaal nagelen terwijl die van Unizo de Vlaamse werknemers geen dolken maar zwaarden in de rug steken, echt stoer zeg. Het ligt er vingerdik op dat het gros van de vluchtelingen eigenlijk asielfraude plegen en de media en de werkgevers zijn daaraan medeplichtig.

dalibor 11 september 2015 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7816659)
Er worden veel straffe en zware uitspraken gedaan op het net. Kijk hier en zie hoe veel van die keyboardwarriors terugkrabbelen als ze met een camera voor hun neus terugkrabbelen als ze met hun uitspraken geconfronteerd worden.

Allemaal mensen die niet regelmatig genoeg naar de tandarts zijn gegaan.

SDX 11 september 2015 12:20

Als meer dan de helft van je loon geroofd wordt door de overheid en versmost aan zaken zoas hordes gelukzoekers binnenhalen en alles gratis aan uitdelen zoals o.a. tandartskosten, dan kan de autochtoon geen tandartskosten meer betalen.

dalibor 11 september 2015 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7816998)
Als meer dan de helft van je loon geroofd wordt door de overheid en versmost aan zaken zoas hordes gelukzoekers binnenhalen en alles gratis aan uitdelen zoals o.a. tandartskosten, dan kan de autochtoon geen tandartskosten meer betalen.

Dat is de gigantische paradox. Mensen die het niet breed hebben vertellen economisch rechtse klap omwille van de migranten en nemen standpunten in die dwars ingaan tegen hun eigen belang.

Peche 11 september 2015 14:12

Citaat:

Denkte gij dat ze ene in beeld gaan tonen dat met een uitgebreide uitleg/analyse afkomt?
Neen, die spelen af wat ze willen.

Stormram 11 september 2015 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7817160)
Dat is de gigantische paradox. Mensen die het niet breed hebben vertellen economisch rechtse klap omwille van de migranten en nemen standpunten in die dwars ingaan tegen hun eigen belang.

Daar klopt geen jota van.

Stormram 11 september 2015 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7817179)
Denkte gij dat ze ene in beeld gaan tonen dat met een uitgebreide uitleg/analyse afkomt?
Neen, die spelen af wat ze willen.

Uiteraard ... Spin en perceptiemanagement op z'n best!

Voor het overige mogen de namen van gekende jihadisten, pedo's, moordenaars, zware gangsters amper kenbaar gemaakt worden ... maar een randdebiel afpersen met ambush journalisme kan dan weer wel! Afschuwelijk!

BigF 11 september 2015 15:30

Citaat:

Je had me wel eens mogen waarschuwen dat ik Stan van Samang te zien (en vooral te horen) ging krijgen. Na 3 seconden weggeklikt maar mijn speakers gaan toch even in de javel moeten.
Merci eh.

de vuile muilekoek 11 september 2015 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7817160)
Dat is de gigantische paradox.
Citaat:

Mensen die het niet breed hebben vertellen economisch rechtse klap
omwille van de migranten en nemen standpunten in die dwars ingaan tegen hun eigen belang.

Ik ken er veel die het breed genoeg hebben en die ook rechtse klap verkopen..:roll: hoe zou dat nu komen,

Charlie don't Surf 11 september 2015 15:42

... hoe doen ze dat eigenlijk die mensen opsporen ?

Hypochonder 11 september 2015 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf (Bericht 7817273)
... hoe doen ze dat eigenlijk die mensen opsporen ?

Die mensen zijn niet bepaald de slimsten en posten die dingen gewoon in eigen naam op Facebook of Twitter.

Libro 11 september 2015 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7817324)
Die mensen zijn niet bepaald de slimsten en posten die dingen gewoon in eigen naam op Facebook of Twitter.

't Is eigenlijk schandalig dat je deze opmerking moet maken want zij veronderstelt een ernstige beperking van de vrijheid van meningsuiting.

Hypochonder 11 september 2015 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7817357)
't Is eigenlijk schandalig dat je deze opmerking moet maken want zij veronderstelt een ernstige beperking van de vrijheid van meningsuiting.

Dat is niet zo. Ze hebben dat gewoon op het net gezet en zijn er enkel door de media mee geconfronteerd geweest. Dat ze voor de camera terugkrabbelen is gewoon eigen aan veel mensen: zeer stoer achter hun computerke, lafbekken als ze het echt moeten zeggen.

Libro 11 september 2015 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7817363)
Dat is niet zo. Ze hebben dat gewoon op het net gezet en zijn er enkel door de media mee geconfronteerd geweest. Dat ze voor de camera terugkrabbelen is gewoon eigen aan veel mensen: zeer stoer achter hun computerke, lafbekken als ze het echt moeten zeggen.

Waarom worden het lafbekken? Toch omdat er een "probleem" is met hun mening?

bembem 11 september 2015 18:57

Citaat:

Hmm ik had het dan wel over een atoombom maar daarmee bedoel ik op de regio's droppen waar IS zich schuilhoudt en die reeds bijna geheell leeggelopen zijn, en dan nog heb ik m'n twijfels want het is natuurlijk beter van het op een andere manier trachten op te lossen mais �* défaut si aucune autre solution se présente, que fait-on?

Een bom droppen op onschuldige vluchtelingen daarentegen ben ik helemaal geen voorstander van!

geertvdb 11 september 2015 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7817457)
Waarom worden het lafbekken? Toch omdat er een "probleem" is met hun mening?

Omdat ze zelf vinden dat er een probleem is, anders zouden ze niet terugkrabbelen.

Ik vind het schitterende tv.:-D

Another Jack 11 september 2015 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7817207)
Uiteraard ... Spin en perceptiemanagement op z'n best!

Voor het overige mogen de namen van gekende jihadisten, pedo's, moordenaars, zware gangsters amper kenbaar gemaakt worden ... maar een randdebiel afpersen met ambush journalisme kan dan weer wel! Afschuwelijk!

Harde tijden zijn het, voor de randdebielen...

Lance 11 september 2015 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7817458)
Hmm ik had het dan wel over een atoombom maar daarmee bedoel ik op de regio's droppen waar IS zich schuilhoudt en die reeds bijna geheell leeggelopen zijn, en dan nog heb ik m'n twijfels want het is natuurlijk beter van het op een andere manier trachten op te lossen mais �* défaut si aucune autre solution se présente, que fait-on?

Een bom droppen op onschuldige vluchtelingen daarentegen ben ik helemaal geen voorstander van!

Gij begint al terug te krabbelen nog voor ze met een camera voor uw neus staan. :lol: Zo ziet ge maar dat ge eigenlijk een lief, klein vrouwtje zijt met een peperkoeken hartje. Zo schattig!

Trouwens, gij moet geen schrik hebben, gij zijt gek verklaard en kunt daarom nooit verantwoordelijk gesteld worden voor uw uitspraken. Wat ene luxe!

Hypochonder 11 september 2015 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7817461)
Omdat ze zelf vinden dat er een probleem is, anders zouden ze niet terugkrabbelen.

Ik vind het schitterende tv.:-D

Ze vinden zelf niet dat er een probleem is, deze maatschappij aanvaardt zoiets niet omdat de politiek en de media ons zo wil laten denken en daar bij veel mensen in geslaagd is. Daarom schamen ze zich en krabbelen ze terug, omdat ze bang zijn om publiekelijk veroordeeld te worden, hun werk en vrienden te verliezen. In die optiek is hun lafheid wel verstaanbaar maar het is en blijft gewoon dom om zo'n dingen onder eigen naam te posten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be