![]() |
De kracht van vermeerdering
Bron HLN
Ze zijn dringend op zoek naar klaslokalen. Onze kinderen op school trouwens ook. Ze zitten nu met 27 leerlingen in een klas...terwijl ze er maar max 24 mogen hebben. Dan nog te zwijgen wat ons dit allemaal gaat kosten. Op naar de volgende begroting. |
demonen ben jij dat?
|
Nope, helemaal niet. Er zijn nog mensen die niet akkoord gaan met de NV-A. Pas op, ik heb er wel op gestemd moet ik eerlijk toegeven maar heb er heel veel spijt van...
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen was er wel discipline. |
Citaat:
Maar, oeps, discipline? Zulk een vies woord?!:roll: |
Citaat:
Wat zou het. |
In oktober gaat de Vlaamse regering zonder verpinken vergaderen over nog een extra heffing op het elektriciteitsverbruik.
|
In jullie tijd...klopt. En ze spraken allemaal dezelfde taal!
Maar het gaat niet over vroeger. Het gaat over NU. En nogmaals ik ben niet Demonen... Sorry hoor! |
Citaat:
Deze regering scheert niet tot op het vel, maar tot op het bot en dat omdat ze de financiële en industriële wereld de vrije hand geven om je te plukken. |
Citaat:
|
er is geen geld voor extra schoolgebouwen...misschien nog wat "vluchtelingen" opnemen?
|
Als ze al die gepensioneerde ambtenaren die met een uitgesteld-loon-pensioen thuis zitten ogenblikkelijk een privépensioen geven dan komt er zeer veel geld vrij voor scholen. Dat we daar niet eerder aan gedacht hadden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...aanderen.dhtml
Dat is zo gemakkelijk he. Als het niet in het kraam past van de die hard fans NV-A word je uitgemaakt voor leugenaar, vuile sos en noem maar op. Het gaat niet alleen over het aantal klaslokalen, lees het artikel! Maar verdomme over 83 miljoen euro voor het inburgeringstraject, ik dacht dat er geen geld was??? Moeten wij niet allemaal besparen? Iemand uitmaken voor een onnozelaar zegt veel over u als mens! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be