Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De kracht van vermeerdering (https://forum.politics.be/showthread.php?t=223083)

Tsunami 12 september 2015 09:47

De kracht van vermeerdering

Bron HLN

Ze zijn dringend op zoek naar klaslokalen. Onze kinderen op school trouwens ook. Ze zitten nu met 27 leerlingen in een klas...terwijl ze er maar max 24 mogen hebben.

Dan nog te zwijgen wat ons dit allemaal gaat kosten. Op naar de volgende begroting.

Eduard Khil 12 september 2015 09:54

demonen ben jij dat?

Tsunami 12 september 2015 10:00

Nope, helemaal niet. Er zijn nog mensen die niet akkoord gaan met de NV-A. Pas op, ik heb er wel op gestemd moet ik eerlijk toegeven maar heb er heel veel spijt van...

Tsunami 12 september 2015 10:04

Nog een leuke.

http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...-duurder.dhtml

Spitting Image 12 september 2015 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7818213)
demonen ben jij dat?

Straks als hij over de ambtenaren begint...

Karel Martel B 12 september 2015 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tsunami (Bericht 7818208)
Ze zijn dringend op zoek naar klaslokalen. Onze kinderen op school trouwens ook. Ze zitten nu met 27 leerlingen in een klas...terwijl ze er maar max 24 mogen hebben.

In mijn tijd zaten we met dertig in een klas, en dat werkte zonder problemen.

Toen was er wel discipline.

Spitting Image 12 september 2015 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 7818296)

:thumbsup:

Maar, oeps, discipline? Zulk een vies woord?!:roll:

Het Oosten 12 september 2015 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 7818296)

Wat zou het.

metten 12 september 2015 13:35

In oktober gaat de Vlaamse regering zonder verpinken vergaderen over nog een extra heffing op het elektriciteitsverbruik.

Tsunami 12 september 2015 13:36

In jullie tijd...klopt. En ze spraken allemaal dezelfde taal!

Maar het gaat niet over vroeger. Het gaat over NU. En nogmaals ik ben niet Demonen... Sorry hoor!

subocaj 12 september 2015 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tsunami (Bericht 7818225)
Nope, helemaal niet. Er zijn nog mensen die niet akkoord gaan met de NV-A. Pas op, ik heb er wel op gestemd moet ik eerlijk toegeven maar heb er heel veel spijt van...

Je bent waarschijnlijk niet de enigste. Iemand die 1.000 € per jaar betaald is zijn 100 € (netto of bruto?) al kwijt aan stroom alleen al. Dan praten we nog niet over net vergoedingen van water en elektriciteit.
Deze regering scheert niet tot op het vel, maar tot op het bot en dat omdat ze de financiële en industriële wereld de vrije hand geven om je te plukken.

Spitting Image 12 september 2015 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 7818641)
Je bent waarschijnlijk niet de enigste. Iemand die 1.000 € per jaar betaald is zijn 100 € (netto of bruto?) al kwijt aan stroom alleen al. Dan praten we nog niet over net vergoedingen van water en elektriciteit.
Deze regering scheert niet tot op het vel, maar tot op het bot en dat omdat ze de financiële en industriële wereld de vrije hand geven om je te plukken.

Nu dat je het zegt: stroom en elektriciteit zijn niet hetzelfde. Althans toch niet in PvdA-hoofden. :roll::evil:

Skobelev 12 september 2015 15:20

er is geen geld voor extra schoolgebouwen...misschien nog wat "vluchtelingen" opnemen?

graaf de bethune 12 september 2015 15:43

Als ze al die gepensioneerde ambtenaren die met een uitgesteld-loon-pensioen thuis zitten ogenblikkelijk een privépensioen geven dan komt er zeer veel geld vrij voor scholen. Dat we daar niet eerder aan gedacht hadden.

Bob 12 september 2015 16:38

Citaat:

Bron HLN

Dan nog te zwijgen wat ons dit allemaal gaat kosten. Op naar de volgende begroting.

Och, ik heb in mijn eerste jaren middelbaar nog met 50 in de klas gezeten. En toen maakte men daar allemaal geen probleem van. Of heeft men nu klassen van 10 m² ?

Bob 12 september 2015 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 7818641)

En nog pakt de industriele wereld zijn biezen zo snel ze kunnen, het zinkend schip als ratten verlatend ;-)

TREBRON 12 september 2015 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tsunami (Bericht 7818225)

Er zullen er altijd zijn die het licht niet zien..........................

4x10E6 12 september 2015 17:40

Citaat:

Bron HLN

.. hey ..onderwijs is een basisrecht .. waarom maakte u daarvan nooit gebruik ?

TREBRON 12 september 2015 17:40

Citaat:

Bron HLN

Er stond in een politiek correcte krant dat één derde van de vluchtelingen minderjarig, dus schoolplichtig is en in diezelfde krant stond ook dat "ons onderwijssysteem klaar is om iedere vluchteling op te vangen", dus wat je zegt klopt niet of de krant liegt.

Tsunami 13 september 2015 09:59

http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...aanderen.dhtml

Dat is zo gemakkelijk he. Als het niet in het kraam past van de die hard fans NV-A word je uitgemaakt voor leugenaar, vuile sos en noem maar op. Het gaat niet alleen over het aantal klaslokalen, lees het artikel! Maar verdomme over 83 miljoen euro voor het inburgeringstraject, ik dacht dat er geen geld was??? Moeten wij niet allemaal besparen? Iemand uitmaken voor een onnozelaar zegt veel over u als mens!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be