![]() |
Gaan Vlamingen schulden betalen dochter Albert II?
Delphine Boël, die erkenning eist dat de Belgische koning Albert haar biologische vader is, zou in financiële problemen verkeren.
De advocaten die ze inhuurt zijn peperduur en zolang de Belgische rechters aan de kant van de Koning blijven vangt Delphine geen geld. De stichting Deljim, die de verkopen van de kunstwerken van Delphine beheert, is *virtueel failliet en draait nu verliezen van in de tonnen. Gaat de brave Vlaamse belastingbetaler ook deze rekening voldoen? |
Heel die familie is komt geld te kort. Het is nooit anders geweest.
De biologische vader mag zijn jacht verkopen. Hij heeft er plezier aan gehad. |
Hoe typisch voor de francofone bourgeoisie: gepatenteerde bazaar proberen vermarkten met veel poeha en grote chiqué, maar dan lelijk onderuitgaan. Folie de grandeur^2.
Het zaad van Beer, legaal of buitenechtelijk, dat zijn we liever kwijt dan rijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beirke zelf is de kwaadste nog niet.
Mocht zijn Paola haar kandelaar uitblazen voor hem, dan gaat hij zijn Boeleke nog erkennen, als ze ondertekent dat ze vanaf dan haar theater voor zich houdt. (wij blazen onze kaars uit en we zijn dood; koninginnen van dat slag blazen een hele chanoekia uit ...) Klopt den Beire zijn pijp uit voor Paola, dan zal Boeleke op straat eindigen. . |
Citaat:
|
Hoe kan het nu dat die niet uit de kosten komt?
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie niet in waarom of hoe “de brave Vlaamse belastingbetaler” bij een eventueel faillissement van SPRL Deljim méér of minder zou moeten “de rekening voldoen” dan bij eender welk ander faillissement van eender welke andere besloten vennootschap. |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft de jongste zoon van Albert ook geen geldproblemen?
Hij was toch op zoek naar geld in Brussel, ik denk dat ik mee ga zoeken. |
Ook Laurent zit financieel in slechte papieren. En Albert had al geen geld om zijn mazout tebetalen!!!!
|
Armoedzaaiers zijn het. En dan worden ze nog overgefinancierd.
|
Citaat:
Niet werken is leefloon en geen cent meer. |
Citaat:
Als den Taaie echt modern wil zijn, dan mag hij uit de kast komen. Daar zou ik mijn klak voor afdoen. . |
Citaat:
Hij is van Paola, dat wel, maar niet van Albert II. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be