Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Femen crashen debat "of moslims hun vrouw(en) MOETEN slagen" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=223213)

Karel Martel B 15 september 2015 06:38

Femen crashen debat "of moslims hun vrouw(en) MOETEN slagen"

http://www.zerohedge.com/news/2015-0...-should-be-bea

De uitkomst van het debat is onduidelijk, maar met het slaan en schoppen van kaffur bitches hebben de moslim kolonisten alleszins geen probleem.

Citaat:

This Saturday, during a conference at the Muslim Salon in Pontoise near Paris on the role of Muslim women, two Muslim fundamentalist imams were debating the question of "whether wives should be beaten or not", Telegraph reports that two Femen protester activists, aged 25 and 31, "ripped off their Arab-style cloaks and jumped on to the stage on Saturday evening. One had the slogan “No one subjugates me” inked across her torso. The other bore the words “I am my own prophet."

Chaos immediately erupted. The imams promptly left the stage but not before taking a long, hard look at the half-nued protesters, who grabbed microphones and shouted feminist slogans in French and Arabic before being roughly bundled off the stage by about 15 men and handed over to police. Video footage of the incident shows a man apparently kicking one of the women.

Telegraph adds that according to Ms Shevchenko, a spokeswoman for the feminist group, some of the men shouted “dirty whores” and “kill them”. She thanked the police for protecting the two women, who were taken into custody. They were released after being questioned by prosecutors, who said they would continue investigating what happened. Conference organisers said they would press charges against the activists.

omaplop 15 september 2015 09:23

Moeten moslims hun vrouwen SLAGEN ?

Slagen in wat? Of bedoel je SLAAN?

De schoofzak 15 september 2015 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 7822250)

Dat is hier een Vlaams politiek forum en geen Rederijkerskamer.

Jouw "étalage de connaissance" is dus niet zo erg gepast.
Vooral niet omdat je ze niet zijdelings vermeldt, naast commentaar op het punt van discussie.

Ik vind dat dergelijke acties (zoals deze nogal "zwaar", maar liefst nog vele andere in lichtere vorm) nodig zijn om de moslims hier bij ons diets te maken dat wij geen goesting hebben om hier een Moslimstaat te worden.

.

JBM 15 september 2015 11:14

Meer nog, ik vind die vrouwen van Femen behoren tot een piepkleine groep van Europese individuen die de ballen hebben om tegen zulk archaïsch, misogyn, en racistisch gedachtengoed in te gaan. Bijna niemand durft dit nog.

Scherven A. Mok 15 september 2015 11:22

http://deredactie.be/permalink/1.2441291

Je merkt toch wel het verschil het verschil tussen de reacties van Christenen op de aanvallen van Femen en die van de moslims.

circe 15 september 2015 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 7822250)

Ze moeten hen slaan zoals in : afkloppen, tot moes kloppen, blauw kloppen, sjotten, bewusteloos slaan.

Koranvers 4.34 :

34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.

Dus mannen die nog maar dénken (of vrezen) dat hun vrouw(en) hen niet onderdanig zullen zijn en gehoorzamen kunnen die vrees eruitkloppen. Hen in hun bed(den) alleen laten zal weinig opbrengen als ze die vent zo beu zijn als kouwe pap, dus een goeie afrossing zal ze wel anders laten piepen.

Pericles 15 september 2015 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7822413)
Ze moeten hen slaan zoals in : afkloppen, tot moes kloppen, blauw kloppen, sjotten, bewusteloos slaan.

Koranvers 4.34 :

34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.

Dus mannen die nog maar dénken (of vrezen) dat hun vrouw(en) hen niet onderdanig zullen zijn en gehoorzamen kunnen die vrees eruitkloppen. Hen in hun bed(den) alleen laten zal weinig opbrengen als ze die vent zo beu zijn als kouwe pap, dus een goeie afrossing zal ze wel anders laten piepen.

Hebn in hun bedden alleen laten.
Alsof een vrouw die elke dag klop krijgt daar rouwig om zou zijn ?:roll:
Die koran is werkelijk te zot voor woorden. :lol:

djoebidoebidoe 15 september 2015 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7822388)
http://deredactie.be/permalink/1.2441291

Je merkt toch wel het verschil het verschil tussen de reacties van Christenen op de aanvallen van Femen en die van de moslims.

Vrouwen schoppen mag alleszins wel! Vooral die gast met zijn witte T-shirt is daar bedreven in, vanaf sec. 25.

SDX 15 september 2015 12:05

De "no one subjugates me" en "I am my own prophet" werden dus "roughly bundled from the stage".

Er is geen debat meer nodig, we weten nu of ze mogen geslagen worden, en "no one subjugates me" en "I am my own prophet" weten 't onderhand ook.

patrickve 15 september 2015 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7822382)
Meer nog, ik vind die vrouwen van Femen behoren tot een piepkleine groep van Europese individuen die de ballen hebben om tegen zulk archaïsch, misogyn, en racistisch gedachtengoed in te gaan. Bijna niemand durft dit nog.

Ik zou zeggen, om te doen wat die dames daar gedaan hebben, moet ge verdorie ballen aan uw lijf hebben :-)

patrickve 15 september 2015 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7822430)
De "no one subjugates me" en "I am my own prophet" werden dus "roughly bundled from the stage".

Er is geen debat meer nodig, we weten nu of ze mogen geslagen worden, en "no one subjugates me" en "I am my own prophet" weten 't onderhand ook.

:lol:

doremi 15 september 2015 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7822413)

Koranvers 4.34 :

Toch een leuke gozer die Allah! Dit stukje doet me ook denken aan dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=Y-Tw7WhH_aQ

De achterlijkheid is niet in woorden te vatten.

DewareJakob 15 september 2015 12:31

Hoe komt dat in Europa daarover ook maar kan en mag gediscussieerd worden. Waar staat correct links op zo'n ogenblik? of schoppen die mee?

Stormram 15 september 2015 12:39

Die labiele femenwijven bewijzen de Westerse vrouw alvast geen dienst met hun gedrag. Voor de psychologische bias van een doorsnee kamelendrijver is dat gewoon koren op de molen: "het zijn allemaal losgeslagen hoeren die vragen om verkracht te worden, want ze gooien hun memmen in ons gezicht!"

Femen is niet zomaar een organisatie van misnoegde feminazi's, hoor. Die krijgen hun commando's van social engineers wiens doel het is om de Westerse vrouw in een negatief daglicht te stellen en onze maatschappij met hun provocaties mee te helpen ondermijnen.

circe 15 september 2015 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7822459)
Hoe komt dat in Europa daarover ook maar kan en mag gediscussieerd worden. Waar staat correct links op zo'n ogenblik? of schoppen die mee?

correct links neemt de Engelse verklaring en begint dan uit te zoeken wat "to beat" betekent. want je kan natuurlijk ook eiwit 'beaten' of een voetbalploeg... echt waar hoor, ik geloof dat ze ooit op www.maghreb.nl daarover ernstig bezig waren.

JBM 15 september 2015 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7822469)
Die labiele femenwijven bewijzen de Westerse vrouw alvast geen dienst met hun gedrag. Voor de psychologische bias van een doorsnee kamelendrijver is dat gewoon koren op de molen: "het zijn allemaal losgeslagen hoeren die vragen om verkracht te worden, want ze gooien hun memmen in ons gezicht!"

Femen is niet zomaar een organisatie van misnoegde feminazi's, hoor. Die krijgen hun commando's van social engineers wiens doel het is om de Westerse vrouw in een negatief daglicht te stellen en onze maatschappij met hun provocaties mee te helpen ondermijnen.

Mijn respect hebben ze wel. Iedereen die een vuist durft maken tegen de Islam verdient dat voor mij. Alleen is er zo goed als niemand die dat doet. Het is eigenlijk intriest dat een paar jonge meisjes blijkbaar de enigen zijn die actie durven te nemen.

Persoonlijk heb ik er verder ook geen schrik voor dat een paar blote borsten onze maatschappij ondermijnen.

En wat dan nog als onze vrouwen hoeren zouden zijn (wat ik voor alle duidelijkheid niet vind)? Geeft dat iemand anders het recht om te hen te slaan en te schoppen. Ik vind van niet.

De schoofzak 15 september 2015 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7822469)

Dat is op voorhand een verloren zaak, dat trachten de Westerse vrouw in een negatief daglicht te stellen.
Want Westerse vrouwen, dat is het beste wat er is in heel de wereld.
(en met Westerse vrouwen bedoel ik niet alleen blanke vrouwen, of niet alleen vrouwen die in het westen wonen. Voor alle duidelijkheid.)

.

Patrick M. 15 september 2015 15:50

Er bestaat dus een soort etikette om een moslim vrouw te slaan?
Niet in het gezicht want je moogt ze niet lelijk maken en nog van dat soort zaken.

doremi 15 september 2015 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7822741)
Niet in het gezicht want je moogt ze niet lelijk maken en nog van dat soort zaken.

Een andere Moslimgeleerde zei het zeer kleurrijk dat men zijn kameel toch ook niet in het gezicht slaat. (Voor de duidelijkheid, dit is geen grap).

circe 15 september 2015 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7822741)

yeps, ge moet ervoor zorgen dat "de anderen" niet zien dat ze is afgeklopt (of anders hou je ze gewoon binnen). Dus rug, buik, benen, armen: geen enkel probleem. Maar van het gezicht (dat zichtbaar is, een burka is dus héél praktisch) moet je proberen af te blijven. Kwestie dat je buren niet te zien krijgen dat je een Xantippe in huis hebt die je niet onder controle kan houden hé.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be