Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wie is trol nr1 van dit forum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=223237)

Eduard Khil 15 september 2015 20:25

Wie is trol nr1 van dit forum

Beste forumgenoten,

kwatongen die hier af en toe ook posten (maar vooral meelezen, mensen aangeven, huilen in pb's en bij de mods) beweren dat uw dienaar, wijlen Eduard Khil, trol nr1 van dit forum zou zijn.

Ik had hier graag eens jullie mening over gehoord.

edit: voor alle duidelijkheid, dit zitten ze te verkondigen op hun eigen pas gestarte forum

Xenophon 15 september 2015 20:28

Er zijn geen goede trollen meer hier.

Of je dus eerste bent of laatste, het is zonder enige betekenis.

Als je een goede trol wil zijn, laat staan de nummer 1, dan moet je toewijding hebben, u helemaal geven.

Eduard Khil 15 september 2015 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7823048)
Er zijn geen goede trollen meer hier.

Of je dus eerste bent of laatste, het is zonder enige betekenis.

Als je een goede trol wil zijn, laat staan de nummer 1, dan moet je toewijding hebben, u helemaal geven.

kortom, die kerel heeft het bij het verkeerde eind. Wat ik ook al dacht

Pandareus 15 september 2015 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7823046)
Beste forumgenoten,

kwatongen die hier af en toe ook posten (maar vooral meelezen, mensen aangeven, huilen in pb's en bij de mods) beweren dat uw dienaar, wijlen Eduard Khil, trol nr1 van dit forum zou zijn.

Ik had hier graag eens jullie mening over gehoord.

edit: voor alle duidelijkheid, dit zitten ze te verkondigen op hun eigen pas gestarte forum

Ik denk dat niet. Je bent een communist van de oude stijl, wat logisch is gezien je verdienstelijke carrière in het oude rusland. Maar je toont ook tekenen van moderniteit : cheeren voor Donald, waarbij je toch aantoont ook voeling te hebben met de noden van die stomme amerikanen.
Een dergelijke fijngevoeligheid kan onmogelijk samengaan met 'trol' zijn.

Jij bent een filantroop !

Enne... zijn er een hoop huiliehuilie's die al mokkende een nieuw forum hebben gestart ? :-D :lol::lol::lol:

Eduard Khil 15 september 2015 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7823067)
Ik denk dat niet. Je bent een communist van de oude stijl, wat logisch is gezien je verdienstelijke carrière in het oude rusland. Maar je toont ook tekenen van moderniteit : cheeren voor Donald, waarbij je toch aantoont ook voeling te hebben met de noden van die stomme amerikanen.
Een dergelijke fijngevoeligheid kan onmogelijk samengaan met 'trol' zijn.

Jij bent een filantroop !

Enne... zijn er een hoop huiliehuilie's die al mokkende een nieuw forum hebben gestart ? :-D :lol::lol::lol:

:rofl:

het is daar hilarisch op dat forum

Wapper 15 september 2015 20:52

Ik heb ja gestemd en wou er een :lol: bijzetten, maar dat ging niet!

Wapper 15 september 2015 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7823078)
:rofl:

het is daar hilarisch op dat forum

Ene Tom heeft net zeer beleefd de nagel op de kop geslagen:

Citaat:

Heeft u zich eigenlijk al ooit afgevraagd dat het misschien door uw extreem defensieve karakter is dat kinderen als Khil, Staaf, Lance, Hoomer, etc... er plezier in scheppen u op uw paard te zetten? Volgens mij koos die Lance u enkel uit omdat hij bij u 100% zeker was dat u er aanstoot aan zou nemen, ondanks zijn aankondiging dat het niet om echte bedreigingen ging.
Allemaal heel doorzichtig voor de meeste mensen, behalve voor u. Kunnen we het er dan over eens zijn dat u met ziekelijk forumgedrag ziekelijke figuren aantrekt of ga ik nu een stap te ver in mijn redenering? Ik wens u zeker niet te bruuskeren, ik stel me enkel de vraag.

Pontifex 15 september 2015 20:56

Beste forumgebruikers,

'Discussies' zoals deze ontaarden snel in een persoonlijk topic, waarna scheldpartijen volgen en een hoop klachten.
Dat willen we liever niet.

Pontifex.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be