![]() |
NMBS bespaart!
Ik hoorde zonet op de RTBF dat de NMBS de vermindering voor kroostrijke gezinnen wil afschaffen in het teken van de besparingen.
Nog een reden om te protesteren : asielzoekers mogen gratis rijden en de eigen mensen moeten volle pot betalen. Het begint steeds erger te worden: mensen die op onze kosten komen leven krijgen MEER dan mensen die hun hele leven hebben bijgedragen!!. Dat is toch niet meer normaal, onze eigen mensen, die soms in precaire omstandigheden leven, moeten WEL betalen. Wanneer wordt hiertegen discriminatie ingeroepen?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat met de kroostrijke asielzoekersgezinnen ?
|
Citaat:
Citaat:
Ik zie niet dat er veel asielzoekers gratis mogen rijden. |
Ik las de titel hier en dacht: "hoe lang zou het duren voor iemand er in slaagt om zelfs een discussie met zo'n titel om te vormen zodat ze voldoet aan de ongeschreven regel dat alles hier altijd over asielzoekers / buitenlanders / moslims moet gaan?"
Twee zinnen dus. Dat moet een nieuw record zijn! |
Citaat:
|
Pajoske ik weet heel zeker dat in Kapellen , waar een asielcentrum is , die mensen gratis reizen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar droom ik nu al zo lang van, van gratis treintickets...
En die mensen krijgen dat zo maar... :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou ook slaan en schoppen om zo eens gratis op de trein te mogen zitten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik jank vooral om het feit dat ik geen gratis treintickets krijg.... |
dre
Citaat:
Wanneer ik op delijn vervoersinfo zoek voor de route Hasselt-Eksel (met dat aders) krijg als antwoord: 'opgelet, Uw aankomstpunt ligt te ver van een halte.' Die 200 meter zullen dan wel in Hasselt kunnen kloppen maar in Eksel blijkbaar niet. Ik weet niet zo veel van het openbaar vervoer in Limburg. Alleen dat ge 1.000 keer beter een auto neemt om ergens te geraken. Daarom dat het op een uitzondering na ongeveer 40 jaar geleden is dat ik nog van deze diensten gebruik maakte. |
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, werken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be