Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   aparte slaapzalen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=223257)

fred vanhove 16 september 2015 12:48

aparte slaapzalen

Het onthaal in het WTC centrum kan op weinig meeval rekenen.Volgens het VRT nieuws zou de reden zijn dat er geen aprte slpaazalen zijn voor de vrouwen en de mannen
Ik vind dat toch wat eigenaardig dat mensen die vluchten om hun leven te redden dan nog zo'n eisen gaan stellen ? Werden die bommen dan ook alleen op de mannen of de vrouwen gegooid.....Begin toch heel sterk te twijfelen aan gans die beschouwingen en verhalen.
Kan die eis dan niet voor één keer voor enige tijd plaats maken voor veiligheid en onderdak ?

poekieJ 16 september 2015 13:40

Er worden hier grenzen opengesteld zodat die mensen hier binnen kunnen, maar dan zijn ze nog zo arrogant om te stellen dat dit enkel op hun voorwaarden kan.

Stuur maar gauw een boel vliegtuigen met deze ondankbaren naar het Midden-Oosten.

PORSCHE 16 september 2015 13:48

Misschien nog privékamers zodat ze als konijnen alles wat een gleuf heeft verder kunnen neuken? Die vluchtelingen zijn gewoon ondankbare beesten die niet meer verdienen dan een verwijdering uit Europa!!!

PORSCHE 16 september 2015 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 7823934)
Er worden hier grenzen opengesteld zodat die mensen hier binnen kunnen, maar dan zijn ze nog zo arrogant om te stellen dat dit enkel op hun voorwaarden kan.

Stuur maar gauw een boel vliegtuigen met deze ondankbaren naar het Midden-Oosten.

Waarom een vliegtuig? Ze zijn hier ook op eigen kracht geraakt. Ze mogen op eigen kracht terug wandelen.

omaplop 16 september 2015 14:40

Die uitspraak toont nog maar eens aan dat ze helemaal niet van plan zijn om zich te integreren. Ik vermoed dus ook geen vrouwelijke dokters voor mannen en omgekeerd. Zouden ze nog wel voedsel aannemen van vrouwen??
Kan niemand hen daarop wijzen dat ze dit zullen moeten aanvaarden als ze hier asiel vragen???

In ieder geval als ze dit eisen, wordt er over 9maanden geen enkele geboorte verwacht uit de kring van de asielzoekers.
Misschien toch niet zo'n slecht idee??

Mindset 16 september 2015 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 7824056)
Die uitspraak toont nog maar eens aan dat ze helemaal niet van plan zijn om zich te integreren. Ik vermoed dus ook geen vrouwelijke dokters voor mannen en omgekeerd. Zouden ze nog wel voedsel aannemen van vrouwen??
Kan niemand hen daarop wijzen dat ze dit zullen moeten aanvaarden als ze hier asiel vragen???

In ieder geval als ze dit eisen, wordt er over 9maanden geen enkele geboorte verwacht uit de kring van de asielzoekers.
Misschien toch niet zo'n slecht idee??

chemische castratie voor de tijd dat ze hier verblijven is ook een optie

Zucht 16 september 2015 17:17

Moest men dat onderscheid wel maken, dan zouden ze weigeren omdat hun gezinnen uit elkaar gerukt werden.
Op hun bootjes en de geïmproviseerde slaapplaatsen in parken en stations zijn er natuurlijk wel de gevraagde voorzieningen.
Elke mogelijke drogreden wordt aangegrepen om welke controle over de influx ook te saboteren.

Spitting Image 16 september 2015 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7824247)
Moest men dat onderscheid wel maken, dan zouden ze weigeren omdat hun gezinnen uit elkaar gerukt werden.
Op hun bootjes en de geïmproviseerde slaapplaatsen in parken en stations zijn er natuurlijk wel de gevraagde voorzieningen.
Elke mogelijke drogreden wordt aangegrepen om welke controle over de influx ook te saboteren.

Duidelijke rode en groene signatuur. Die stoken die mensen op om zo onmogelijk mogelijke eisen te stellen. Wie dat niet ziet...

cookie monster 17 september 2015 01:10

Als je echt op de vlucht bent , telt eigen veiligheid ,
de rest is dan niet belangrijk , dunkt mij !!

circe 17 september 2015 01:16

Nu ja, in de opvangkampen blijken verkrachtingen en zelfs verplichte prostitutie schering en inslag te zijn.

We moeten daar begrip voor hebben neem ik aan. Een leger van honderdduizenden jonge mannen tussen 19 en 39 wil ook wel eens wat.

SDX 17 september 2015 02:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7824797)
Nu ja, in de opvangkampen blijken verkrachtingen en zelfs verplichte prostitutie schering en inslag te zijn.

We moeten daar begrip voor hebben neem ik aan. Een leger van honderdduizenden jonge mannen tussen 19 en 39 wil ook wel eens wat.

In Duitsland worden vrouwen en zelfs kinderen al massaal verkracht door die arme, verrijkende "oorlogs"vluchtelingen in opvangplaatsen.

Ze brengen de smeerlapperij van hun thuislanden gewoon mee ... en blij dat we daarmee zijn!

daiwa 17 september 2015 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7824812)
In Duitsland worden vrouwen en zelfs kinderen al massaal verkracht door die arme, verrijkende "oorlogs"vluchtelingen in opvangplaatsen.

Ze brengen de smeerlapperij van hun thuislanden gewoon mee ... en blij dat we daarmee zijn!

Een echte ''verrijking''.
In Duitsland is het al zo ver gekomen dat men affiches ophangt in asielcentra met de tekst:

Citaat:

Vrouwen en mannen hebben in Duitsland gelijke rechten. Geen geweld tegen vrouwen!!! Wij helpen hen (3x). Geweld tegen vrouwen is in Duitsland verboden!

Het is verboden een vrouw: te slagen of te trappen , met vuur of andere zaken te kwetsen, tot seks te dwingen, te betasten als ze dat niet wil, te bedreigen of uit te schelden, te verbieden dat een vrouw gaat werken of uitgaat, tegen haar wil te trouwen, omwille van de traditie haar opzettelijk te besnijden.

SDX 17 september 2015 02:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 7824817)
Een echte ''verrijking''.
In Duitsland is het al zo ver gekomen dat men affiches ophangt in asielcentra met de tekst:

En nu gaan ze subito presto integreren doordat die affiches daar hangen en geen smeerlapperijen meer uithalen.

Dat er zulke affiches worden opgehangen betekent toch dat geweten is wat binnengehaald werd.

De schoofzak 17 september 2015 06:46

Ik wacht op een stukje undercover journalistiek over het leven, de eisen ... in dat parkje, in de wtc-opvang en in het verdere verloop van dat spellement ...

.

vlaams realist 17 september 2015 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7824867)
Ik wacht op een stukje undercover journalistiek over het leven, de eisen ... in dat parkje, in de wtc-opvang en in het verdere verloop van dat spellement ...

.

Moet dat waarheid-getrouw zijn ? Of is een filmpje met arme kindjes en hongerige vrouwen ook goed ?
In het eerste geval ga je lang moeten wachten , het tweede komt een dezer dagen op de VRT .

Maori 17 september 2015 07:14

Nog een staaltje van het gedrag van deze vluchtelingen:
Vader is hier, zoon ook (die was blijkbaar al voorop gestuurd want die zat in Duitsland).
Zijn vrouw en twee kinderen (meisjes?) zitten nog in Turkije en het Cenafe en niét de man zelf zal een poging doen om de vrouw en de kinderen naar Spanje te halen.
Dit zijn dan mensen die in de westerse maatschappij moeten integreren, mensen die hun eigen vrouw en hun eigen vlees en bloed waardeloos vinden.
Moest ik vertrekken, ik zou niemand van mijn gezin achterlaten. Zelfs mijn huisdieren niet.

Artikel

zonbron 17 september 2015 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7824821)
En nu gaan ze subito presto integreren doordat die affiches daar hangen en geen smeerlapperijen meer uithalen.

Dat er zulke affiches worden opgehangen betekent toch dat geweten is wat binnengehaald werd.

Ze weten maar al te goed welk uitschot ze binnenhalen samen met de minderheid daadwerkelijke vluchtelingen, net zoals ze weten wie ze reeds jarenlang steunen in Syrië.

Bij deze nogmaals bewezen. Maar ze zullen blijven komen...

Maori 17 september 2015 07:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7824812)

Ik lees dit net....zo schokkend....een verstandig land zou dat uitschot er direct uithalen en terugsturen.

Doen ze iets met die verkrachtende ééncelligen?

Charlie don't Surf 17 september 2015 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maori (Bericht 7824900)
Ik lees dit net....zo schokkend....een verstandig land zou dat uitschot er direct uithalen en terugsturen.

Doen ze iets met die verkrachtende ééncelligen?

"Vrouw niet veilig": bendes en verkrachting in grootste opvangcentrum Duitsland

Citaat:

Bovendien is in het opvangcentrum sprake van ernstig geweld tussen Albanese bendes en groepen vluchtelingen uit Eritrea en Somalië. In een brandbrief aan politici kaarten vier welzijnsorganisaties de misstanden aan. Zij wijzen op "talrijke" gevallen van verkrachting en aanranding. Volgens hen beschouwen mannen alleenreizende vrouwen als loslopend wild.
Wat zitten Albanese bendes in Duitse vluchtelingenkampen te doen ? Die kunnen mits een visum toch vrij rondreizen in Europa !

Wautd 17 september 2015 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7823823)
Het onthaal in het WTC centrum kan op weinig meeval rekenen.Volgens het VRT nieuws zou de reden zijn dat er geen aprte slpaazalen zijn voor de vrouwen en de mannen

Misschien zijn die aparte slaapzalen er net om de vrouwen te beschermen van de beesten?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be