![]() |
20 negers slaan Vlaamse jongen in elkaar in Aalst
|
Goed nieuws.
Kom, zeg maar dat ik te ver ben gegaan. |
Vroeger werden er wekelijks petsen uitgedeeld, op de speelplaats, op fuiven...
|
Citaat:
|
Citaat:
20 blanken tegen een neger : racisme en 6 weken aan één stuk in alle gazetten op de frontpagina en minstens 2 maand aan één stuk op de VRT, in zowat elk programma. :-D |
Nu zie ik het pas...
Weer een calimerodraad... |
Citaat:
|
Kwajongensstreken van een iets zwaarder gehalte.
Nog altijd niet van het niveau dat men de laatste tijd "kop-schoppers" noemt. Als hun ouders en school van die kwajongens even meewillen, en een gepaste harde straf geven om met zo'n bende mee te doen, dan is de zaak al in orde. (wil dus even opletten: ik minimaliseer niet tot nihil; maar je kan het toch geen vakkundige afrekening noemen ...) . |
Citaat:
Daarom dat de vechtpartijen zich tegenwoordig buiten de schoolpoorten verplaatsen. O ja, er zijn ook stoute negers die durven te vechten. |
Citaat:
Dat is nogal gedurft zeg. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo werd dat vroeger op de speelplaats toch ook geregeld Jack. De vrienden van x kloppen y af, waarop de vrienden van y , x eens afkloppen. ;-) |
Dat zijn dan dezelfde mensen die er blijven over kankeren toen een Franstalige van een paar Vlamingen ooit klop kreeg toen twee plakploegen elkaar tegen kwamen. En daarom het Vlaams-nationalisme blijven associeren met knokploegen.
|
zombiefilm
|
Citaat:
En is dat niet teveel de kop in het zand steken, vanwege de school. Zo van "bij ons is er geen probleem, bij ons wordt niet gevochten". Terwijl in iedere puber toch agressie naar boven moet borrelen ... Door dat naar buiten de schoolpoorten te duwen, kanaliseer te niks. Geef je niets aan pedagogische nuttige insteek ... bla bla ... . |
Citaat:
Wij zijn toch maar mensen ... . |
Ik zie toch heel wat witte negers in dat filmpje.
|
Citaat:
Met stapt met AK47 een Thaly op. Maar aan de treinstations kan nog steeds heibel uitbreken en niemand die het ziet tot het op FB staat????? Dat gevecht had opgemerkt moeten worden, zeker in een terreurfase 3. Onderbemand of bende prutsers? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be