![]() |
Vijf procent Vlamingen stemde voor allochtone kandidaat
Vijf procent Vlamingen stemde voor allochtone kandidaat
19/10/2004 09:23 ![]() ![]() ![]() Zo zie je toch dat het de oudjes die dementeren zijn die contact met de realiteit zijn verloren die stemmen op het VB en vooraal goedgelovige jongeren die niet weten hoe de wereld in elkaar steekt. ![]() ![]() |
Dus 95% stemde er niet voor.
|
5% dit is ongeveer het aantal chocolade mannetjes met een paspoort zeker.Eigen volk eerst zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.....waarom zouden wij sinterklaas moeten blijven spelen voor een hoop allochtonen dat hier komt profiteren en dan toppunt van alles, wanneer er dan toch een paar doorbreken naar de top zoals die negerin in de brusselse ( of waalse ?) regering ( verkozen op de FDF lijst.....svp...).. ..ewel....diezelfde negerin heeft reeds meermaals misprijzende uitspraken gedaan naar de vlamingen toe.......het is afgelopen en gedaan .....en ze mogen mij verwijten voor wat ze willen.....
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet het je toegeven: je bent een groot humorist! :rofl: [size=4]:rofl:"ofwel aan het werk ofwel durven ze niet meer buiten":rofl:[/size] |
Dat wil zeggen dat er echt niet veel nieuwe Belgen stemmen op allochtone medemensen;
Ook niet verwonderlijk. Italianen, Spanjaarden, Portugezen, Grieken en andere inwijkelingen gaan ook niet stemmen op de huidskleur of geloof van een politiekertje. Trouwens, wie bepaald wie op welke plaats op de kieslijsten komt? En wat zijn de tegenprestaties van de mensen die op die lijsten staan? Uitgezonderd gehoorzaamheid naar de partijtop toe. |
Citaat:
|
Citaat:
Soms met 30 in een klas en dat is niet leefbaar en dan krijg je al eens toevallig een stamp in de buik en velen laten zich betalen voor zo verhalen. 5 OPPVERVLAKTEN VAN AMPER 30 M2 ) Ik geloof dat er ool vele leraars in het VB zetelen of ben ik verkeerd ? |
Citaat:
As het zo doorgaat gaan belgen vor de helft stemmen op allochtonen en gaan de allochtonen nog de grootste achterban van t blok worden :D |
Citaat:
Denk ook wel dat er veel leraars voor het vb zullen stemmen. Is het niet van het begin, dan zal het waarschijnlijk niet lang duren. |
Citaat:
U pleit immers voor de complete leugen,door de vingers zien van criminaliteit,en het zwart maken van mensen die er niks mee te maken hebben. Kent u toevallig de FCCU? |
O le'pidum ca'put
|
Citaat:
zuiver van geweten, hier ook voor het bekeken te houden. |
Citaat:
|
Citaat:
:shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: één april valt tussen kerstmis en nieuwjaar :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be