Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Asiel- en migratiesubforum verplaatsen naar boven! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=223430)

Stormram 20 september 2015 23:44

Asiel- en migratiesubforum verplaatsen naar boven!

Aangezien er twee compleet achterhaalde, bijgecreëerde subfora bovenaan het lijstje staan te prijken, vind ik het nogal wiedes dat gezien de actuele relevantie van het thema "asiel en migratie" (beter ware geweest: asiel en kolonisatie) het subforum sito presto naar boven wordt gestuurd.

De reden is eenvoudig: aangezien de "moderatie" consequent probeert om de actualiteitswaarde en zichtbaarheid van vitale thematiek onderuit te halen, wordt het stilaan tijd om de waarheid haar rechten te geven.

HALT AAN DE CENSUUR, SUBVERSIE EN HET GEBREK AAN RESPECT JEGENS DE OVERGROTE MEERDERHEID VAN DE GEBRUIKERS.

Dank!

Knuppel 21 september 2015 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7830101)
Aangezien er twee compleet achterhaalde, bijgecreëerde subfora bovenaan het lijstje staan te prijken, vind ik het nogal wiedes dat gezien de actuele relevantie van het thema "asiel en migratie" (beter ware geweest: asiel en kolonisatie) het subforum sito presto naar boven wordt gestuurd.

De reden is eenvoudig: aangezien de "moderatie" consequent probeert om de actualiteitswaarde en zichtbaarheid van vitale thematiek onderuit te halen, wordt het stilaan tijd om de waarheid haar rechten te geven.

HALT AAN DE CENSUUR, SUBVERSIE EN HET GEBREK AAN RESPECT JEGENS DE OVERGROTE MEERDERHEID VAN DE GEBRUIKERS.

Dank!

Teveel gedronken?
Of iets fout gegeten?

Scherven A. Mok 21 september 2015 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7830865)
Teveel gedronken?
Of iets fout gegeten?

Iets gebruikt schrijft hij.

Zephyrkaos 21 september 2015 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7830865)
Teveel gedronken?
Of iets fout gegeten?

het Deutsche Wildschwein mit Kartoffeln was niet Halal

Pontifex 21 september 2015 19:46

Citaat:

Dank!

Beste,

Tot mijn grote spijt kan ik aan uw uiterst vriendelijke verzoek voorlopig niet voldoen.
Dat neemt niet weg dat het herbekijken van de forumindeling op termijn zeker nuttig kan zijn om de overzichtelijkheid te behouden of zelfs te bevorderen.

Onnoemelijk bedankt voor uw ongelofelijk waardevolle suggestie.
Pontifex.

Erw 21 september 2015 20:32

Welk belang heeft een rangorde / volgorde in een forumoverzicht, anders dan praktisch, zijnde het voor iedereen vlot vinden van een sectie naar eigen keuze?
Een A-Z in elke tak van de structuur lijkt me het meest praktische voor iedereen.

Derk de Tweede 23 september 2015 14:54

Citaat:

Dank!

Prima idee! Die hele vluchtelingenzaak in een apart hoofdstuk.

Rudy 26 september 2015 15:21

Citaat:

Asiel- en migratiesubforum verplaatsen naar boven!

Asiel en migratie zijn niet belangrijker dan de andere subfora.

Knuppel 29 september 2015 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7836889)
Asiel en migratie zijn niet belangrijker dan de andere subfora.

Zeker weten?

Ik hoor nochtans niet veel anders meer op tv, de radio en irl.

Rudy 29 september 2015 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7839313)
Zeker weten?

Ik hoor nochtans niet veel anders meer op tv, de radio en irl.

Er bestaat al een subforum immigratie en integratie. Wat wil je nog meer ?

Knuppel 30 september 2015 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7839945)
Er bestaat al een subforum immigratie en integratie. Wat wil je nog meer ?

Weet ik, maar daar ging het niet om.

Jij schreef dat asiel en migratie niet belangrijker dan de andere subfora.
En d�*t klopt niet.

Rudy 24 oktober 2015 16:29

Citaat:

Dank!

Migratie & Co staat onderaan de themafora.
"Vakbonden" staat bovenaan.
Is dit rechtvaardig, en/of zegt dit veel over de prioriteiten van het beleid van het forum ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be