Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Belgie 1 van grote winnaars immigratie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=223486)

Eberhard Leclerc 22 september 2015 13:17

Belgie 1 van grote winnaars immigratie

We zitten al 10 jaar in de kopgroep met Zwitserland, Noorwegen en Luxemburg.

en het land wordt rijker en rijker.

Vooral de Hollanders en Fransen falen. Daar is het dan ook nog steeds crisis.

Tavek 22 september 2015 13:23

Ik kies liever minder groei en minder vreemdelingen.

Dank u.

Eberhard Leclerc 22 september 2015 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 7832091)

Dank u.

Je kunt op de tabel dan prima uitlezen waar je dan naar toe kunt....Roemenie?

PORSCHE 22 september 2015 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 7832091)

Dank u.

Liever GEEN vreemdelingen!

morte-vivante 22 september 2015 14:00

is het zo moeilijk om een originele bron te linken aan de OP? Is dat niet verplicht volgens het forumreglement?

Eduard Khil 22 september 2015 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7832095)

misschien moeten die bruinen maar naar Roemenië? Dan gaan ze er met rasse schreden op vooruit en lopen ze in op de rest van Europa.

Eduard Khil 22 september 2015 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 7832147)
is het zo moeilijk om een originele bron te linken aan de OP? Is dat niet verplicht volgens het forumreglement?

ja. Aangeven dus

Eberhard Leclerc 22 september 2015 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7832161)
misschien moeten die bruinen maar naar Roemenië? ....

De grote vraag is en blijft waarom zij die zo op "bruinen" zitten te kakken, Belgie blijven verkiezen. Het wordt hier alleen maar "bruiner" hoor. En inj zeer snel tempo.

Vrijheideerst 22 september 2015 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 7832147)

LeFranskiljon als Fdf-er zijnde moet dat niet doen.

Bob 22 september 2015 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7832095)

...of Nederland
Wel leuk dat de groei in Belgie moet gehaald worden door opname van hoeren den drugshandelaars in het bnp, en dan nog achterblijft.

Bob 22 september 2015 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7832259)
De grote vraag is en blijft waarom zij die zo op "bruinen" zitten te kakken, Belgie blijven verkiezen. Het wordt hier alleen maar "bruiner" hoor. En inj zeer snel tempo.

De bruinen verkiezen Belgie. Dat is zonder discussie. Maar of de Belgen zelf, Belgie blijven verkiezen, daar twijfel ik aan.

dpg 22 september 2015 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7832161)
misschien moeten die bruinen maar naar Roemenië? Dan gaan ze er met rasse schreden op vooruit en lopen ze in op de rest van Europa.

Als we nu eens alle werklozen uitwijzen naar Roemenie ?

Vrijheideerst 22 september 2015 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 7832373)
Als we nu eens alle werklozen uitwijzen naar Roemenie ?

Mooie dames in ruil?

Eberhard Leclerc 22 september 2015 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 7832369)
Maar of de Belgen zelf, Belgie blijven verkiezen, daar twijfel ik aan.

Belgie heeft een zeer lage emigratie, itt Nederland (en Roemenie) bv.

Klaarblijkelijk vinden veel mensen die "bruine" aanwezigheid juist wel prettig. Waarom zou men anders zo massaal blijven?

Karel Martel B 22 september 2015 19:07

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7832430)
Klaarblijkelijk vinden veel mensen die "bruine" aanwezigheid juist wel prettig. Waarom zou men anders zo massaal blijven?

Black Seven 22 september 2015 19:48

Citaat:

De ``bruinen`` weten niet wat er echt leeft bij de bevolking, ik ken absoluut NIEMAND die enigszins positief is over de invasie die er nu heerst.
In mijn zeer uitgebreide vrienden- kennissen- familiekring is zonder uitzondering niemand positief. Al diegenen die ik ken die vroeger niks tegen de vreemden hadden beginnen nu haat te voelen tov de vreemden, en dan vooral het beleid eromtrent.
Steeds meer mensen ( autochtonen) keren Belgie de rug toe, of zijn dat van plan in de toekomst.
Feit is dat er geen toekomst is voor de ``bruinen`` in Belgie, en bij uitstek geheel Europa, aangezien de autochtone werkende bevolking hun voornaamste bron van inkomsten zijn middels vele uitkeringen, gratis woonst enz.... en wie gaat dit alles bekostigen als de bruinen in de meerderheid zijn en de Belgen hun land de rug toekeren?

Snerror 22 september 2015 19:51

Citaat:

De meerderheid in Vlaanderen staat daarvoor open.

Dat heeft natuurlijk te maken met de kunstenaars, knappe vrouwen zonder hoofddoek en kindjes die onze media tonen in plaats van een realistisch beeld te scheppen. Dat en het feit dat 33% zelf immigrant is.

Alleen zo kom je aan een meerderheid.

Tempest 22 september 2015 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Seven (Bericht 7832535)
Al diegenen die ik ken die vroeger niks tegen de vreemden hadden beginnen nu haat te voelen tov de vreemden, en dan vooral het beleid eromtrent.

Geloof ik niet

Belgen (hun geliefde regering en politieke partijen) blijft trouw aan hun beste vriendjes de Saoedi's (aantal Syrische vluchtelingen daar = nog altijd 0.0)

Stormram 22 september 2015 20:58

Voor het werk zit ik nog een hele poos rond het Zuidstation in Bruxellabad. Ik ga m'n dashcam meedoen en zo eens opnemen wat ik daar dagdagelijks zie om de waanzinnige toestanden te documenteren en mijn naïeve medeburgers wakker te schudden.

Moet je maar eens langs Les Abbatoires (slachthuizen) passeren in Anderlecht. Je wordt er spuugziek van al het negergespuis dat met hele troepen van 20-30 langs de straten staan te gapen ... en dat zo ver als je oog reikt.

300.000 moslims in België? Mon cul tout nu. Alleen al in Brussel zullen het er gemakkelijk tegen het miljoen zijn, niggers, zigeuners, Roemenen, Albino's e.a. gespuis incluis.

LEUGENS. ALLEMAAL GROTESKE LEUGENS!

Another Jack 22 september 2015 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7832636)

Voor het werk zit ik nog een hele poos rond het Zuidstation in Bruxellabad. Ik ga m'n dashcam meedoen en zo eens opnemen wat ik daar dagdagelijks zie om de waanzinnige toestanden te documenteren en mijn naïeve medeburgers wakker te schudden.

Moet je maar eens langs Les Abbatoires (slachthuizen) passeren in Anderlecht. Je wordt er spuugziek van al het negergespuis dat met hele troepen van 20-30 langs de straten staan te gapen ... en dat zo ver als je oog reikt.

300.000 moslims in België? Mon cul tout nu. Alleen al in Brussel zullen het er gemakkelijk tegen het miljoen zijn, niggers, zigeuners, Roemenen, Albino's e.a. gespuis incluis.

LEUGENS. ALLEMAAL GROTESKE LEUGENS!

Ik denk dat je iets luider moet roepen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be